Zonder/Ander IP surfen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo

Ik zou graag onder een geheim of ander IP adres willen surfen. Ik had zelf al Hide My IP gevonden maar die is niet gratis en met de demo is het niet te doen...:D

Is hier een andere makkelijke manier voor?

Mvg

Gebruik een proxy server.
Deze stel je in en je internet dan door een andere server zo dat je een beetje anoniem bent.

Hoe doe je dat? Is dat gratis? kan ik dat ter plekken doen?

Maar ik weet niet hoe ik verder kom. Waar moet ik mee beginnen?

antwoord?!

in internet explorer 8 kan je op extra klikken en dan op Inprivate-navagatie. ( of de sneltoetsen ctr+Shift+P ) als het goed is internet je dan privé,

timned

Hetzelfde wat hierboven aangegeven wordt kan ook in Firefox 3.5, maar volgens mij is dat meer om geen sporen op je pc achter te laten waar je naar toe gesurft hebt.

Hetzelfde wat hierboven aangegeven wordt kan ook in Firefox 3.5, maar volgens mij is dat meer om geen sporen op je pc achter te laten waar je naar toe gesurft hebt.

ja inderdaad, dit kan ook in google chrome!:)

Ik heb een programmatje die gewoon Hide-IP-Browser heet, waarmee je dus verschillende ip adressen van verschillende landen kan kiezen.

Het werkt wel, want ik ben om een of andere reden verbannen van een site (zonder dat ik iets heb gedaan).. heel vaag.. Maar met dit programma kan ik er wel weer op komen:D:thumb:

Ik durf alleen niet te zeggen of het nou gratis is, want had het ergens gedownload, niet van officiele site ofzo.

Hotspot Shield

Ik denk dat Hotspot Shield een goed programma is voor jou.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan