Zonder mobiel Internetbankieren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

timbooo1

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2009
Als iemand weet of bij ING ook zonder mobiel kan internetbankieren zal ik dit zeer op prijs stellen als die gene mij wil uitleggen hoe want ik ben mijn adapter kwijt van mijn mobiel dus ik heb geen idee wat te doen.

Groetjes Tim. :D

e-mail adres kan niet (zou nogal onveilig zijn nietwaar?) Je kon vroeger wel een lijst met codes naar je huisadres laten sturen, maar ik weet niet of dat nog steeds kan. Wat volgens mij nog wel kan is een aantal codes tegelijk laten sturen zodat je die kunt gebruiken als je weet dat je een tijdje geen telefoon zult hebben (reis naar buitenland zonder GSM bijvoorbeeld). Voor jouw geval zijn dat natuurlijk geen oplossingen dus ik zou maar gewoon naar de dichtstbijzijnde telefoonhandel gaan om een nieuwe adapter te kopen.

Goedemiddag,

Denk dat het meest logisch is om even in contact te treden met ing want het intrenet bankieren en ing op je mobiel is volgens mij niet het zelfde maar ik denk voor beide wel een oplossing te bedenken is in overleg met de ing.
Of gewoon zorgen dat je ergens een adapter vind of koopt.

Goedemiddag,

Denk dat het meest logisch is om even in contact te treden met ing want het intrenet bankieren en ing op je mobiel is volgens mij niet het zelfde maar ik denk voor beide wel een oplossing te bedenken is in overleg met de ing.
Of gewoon zorgen dat je ergens een adapter vind of koopt.

bedankt voor het antwoorden allemaal ik zal morgen wel ff langs het Ing Kantoor gaan om wat informatie op te doen

Groetjes tim

voor dat je zoiets plaatst kun je je er dan in verdiepen?
Je krijgt een sms toe gestuurd met een Tan Code voor internetbankieren, dus mijn vraag is kan deze tan code ook anders opgestuurd worden, Bijv. naar mijn Email adress?

Misschien had je dat zelf even in je vraag moeten vermelden. Hoe moet iemand die zelf geen ING heeft weten dat je een TAN code per SMS krijgt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan