Zonder netstroom geen verbinding op MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ramon2005

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
Ik zit al een tijdje met een vraag.....Ik heb een Acer aspire 3500 en ben er zeer tevreden mee maar er is iets vaags wat ik nog steeds niet begrijp namelijk:

Met netstroom heb ik binnen een paar sec.verbinding met MSN messenger maar als ik zonder netstroom wil gaan kom ik niet op MSN....ik krijg geen verbinding...iets met mijn keypoorten ofzo....ook als ik gewoon internet zonder stroom duurt het veel langer voordat ik op een site terecht kom...zodra ik weer op netstroom ga dan kan ik weer snel internetten en msn-en. hoe kan dat???

netstroom = 220v hoe kan je computer draaien zonder stroom?

Ja tuurlijk :o

Lijkt mij dat je misschien een accu probleem hebt, je zou eens een andere accu moeten kunnen proberen om te kijken of dat helpt

Nee ligt niet aan de accu...die werkt prima...die laptop is pas 6 mnd oud...het gaat erom als ik op accu werk dan is internet veel langzamer en op msn krijg ik haast geen verbinding....als ik de stekker in me hand heb en ik stop hem erin dan is het gelijk stuk sneller op i-net en ben ik ook gelijk op msn.

Zonder acuu moet ie dat ook kunnen maar dat is dus vreemd.:confused:

Heeft ook wel iets van een powers safe functie maar of deze je internet verbinding kan beïnvloeden is mij onbekend.

Werk je met een draadloos netwerk?

En hoe ver zit je van je station af?

Heb je al eens gekeken naar het verschil in signaal sterkte wanneer je via de accu werkt en wanneer je via netstroom werkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan