zone alarm update

Status
Niet open voor verdere reacties.

skeeto

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2006
Berichten
9
Hey,
Vandaag heb ik mijn zone alarm geupdate zlsSetup_65_722_000_en.exe maar ik kreeg het volgende probleem:
TrueVector Service afgesloten moet worden. Verder was het icoontje weg van zone alarm.
Ik heb dan een uninstall gedaan en opnieuw zone alarm proberen te installeren, maar het gaf hetzelfde probleem. Heb mijn PC dan naar een vorig herstelpunt gezet en zonealarm stond er toen wel terug op maar bij het openen van het prog. kreeg ik een leeg venster waar je niets kon in doen. Het icoontje stond er nog wel. Ik heb dan een uninstall gedaan in veilige modus , alles van zonealarm verwijderd, PC opgekuisd en opnieuw een install gedaan. Nu kon ik de opstart procedure wel doen maar het prog. werkte nog niet, geen icoontje en geen internet verbinding meer. Dus opnieuw alles verwijderd in veilige modus. Ik heb wel mozilla firefox draaien
Weet iemand een oplossing voor mijn probleem:confused:
 
zonealarm update

Ik had hetzelfde probleem met deze update.

MSN werkte niet meer. Internet werkte niet meer. En het zonealarm icoontje was weg.

Ik heb Zonealarm vervolgens verwijderd en de oude versie weer geïnstalleerd. De oude versie werkte wel weer.
 
Ik heb ook dit probleem.
Bartes, werkt nu je internet gewoon weer nadat je zonealarm hebt verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Hoefde je geen veranderingen in de instellingen te maken? Ik heb n.l. gezien dat mijn internetinstellingen veranderd zijn. Mijn gateway gegevens zijn kompleet verdwenen! :mad: En ik heb geen idee hoe dat te veranderen. :(
 
Mijn instellingen waren nadat ik de update had geïnstalleerd inderdaad geheel veranderd waardoor ik niet meer kon msn-en en internetten. Ook Zone Alarm deed het niet meer. Nadat ik Zonealram had verwijderd in z'n geheel en mijn register had verschoond met Registry Clean Expert en vervolgens de oude versie weer had geherinstalleerd deed alles het weer als voorheen.
 
zone alarm

Hey,
Waar vind ik een oudere versie van zone alarm?
Alvast bedankt voor de reacties op mijn vraag
 
zone alarm

Het is gelukt!
De boel draait weer zoals het moet. Bedankt voor de hulp. Hoe weet ik nu wanneer de volgende update wel save is? Gewoon proberen?
 
skeeto zei:
Het is gelukt!
De boel draait weer zoals het moet. Bedankt voor de hulp. Hoe weet ik nu wanneer de volgende update wel save is? Gewoon proberen?

Of gewoon even wachten met updaten en op helpmij kijken of er mensen problemen met de update hebben.
 
Hoe zet ik de oudere versie van zone alarm weer op mijn laptop wanneer ik geen internet verbinding heb?
 
ja, komt door zone alarm. :-(
Ga nu proberen het te verwijderen, ben benieuwd. Ben niet zo technisch op de pc.

groet
 
:thumb: :)

WOW! Het is gelukt! Ik heb weer internet. en de goede oudere versie van Zonealarm zit weer op mijn laptop. Hartstikke bedankt. Ook nucia bedankt!
 
sweetsugarbaby zei:
:thumb: :)

WOW! Het is gelukt! Ik heb weer internet. en de goede oudere versie van Zonealarm zit weer op mijn laptop. Hartstikke bedankt. Ook nucia bedankt!


vraagje: hoe zit het nu met de updates als de oudere versie van zone-alarm op de pc zit ?
 
Ik heb precies hetzelfde en het is me al 's eerder overkomen met ZA. Bij de update die daarna volgde had ik geen problemen dus ik ga er van uit dat ook deze keer bij de volgende update alles weer OK is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan