zone alarm

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sofia
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sofia

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
Hallo,

Ik heb net zone alarm (gratis) op de computer gezet, inmiddels ook al de nieuwe update gedaan. De inbound protections komen om de zowat enkele seconden, ik ben al op over de 120. Al 100 intrusions waarvan 10 high risk. Is dit normaal?? Het gaat echt in een moordend tempo omhoog, ik durf zowat niet online te blijven :-( Verder heb ik ook Norton antivirus en gebruik ik spybot en adaware. Moet ik me ongerust maken, iets doen?

Alvast bedankt.

Ongerust maken nee hoor.
Maar zet die vervelende meldingen eens uit daar wordt je gestoord van.
Als ZA netjes ingesteld is dan gaat er bijna niks fout, en van die meldingen krijg je alleen maar een hoge bloeddruk.;)

oke

Thanx, ik had die pop up meldingen al uitgezet, anders kan ik niet eens meer iets anders doen. Ik maakte me alleen ongerust dat dit niet normaal zou zijn. Het is nu sinds m'n vorige bericht al weer dik verdubbeld. Maar goed, dan ga ik er gewoon lekker niet meer naar kijken. En hoop ik op het beste...

Groetjes, Sofia :)

Re: oke

Geplaatst door Sofia
Het is nu sinds m'n vorige bericht al weer dik verdubbeld. Maar goed, dan ga ik er gewoon lekker niet meer naar kijken.
Hoi Sofia,

Ik heb ZA Free Edition negen maanden geleden geïnstalleerd en die heeft tot nu toe al meer dan 3/4 miljoen blokkeringen uitgevoerd - 768674 om precies te zijn. Al zijn het er nu alweer 768676.:D
Niks van aantrekken dus.:)
Je kunt het best ook het loggen van al die blokkades uitschakelen.
Al die logs worden in C:\Windows\Internet Logs opgeslagen als ZALog_datum.txt en dat worden al gauw een heleboel MB's nutteloze tekst.
Het loggen schakel je uit door in ZA bij Alerts & Logs, tabblad Main op de knop Advanced te klikken en het vinkje bij de bovenste optie weg te halen.
Die ZALog_datum.txt-bestanden kun je eens bekijken - en dan weggooien.:)

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan