zone alarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Ik heb ook de nieuwe zone alarm erop gezet.
Ik heb de raad opgevolgd en de oude eraf gegooid, tijdens de installatie werd dat gevraagd +geadviseerd.. Maar nou kan ik me niet meer aanmelden bij de msn. Ik heb dit probleem nog eens gelezen hier op het forum , maar kan het niet meer vinden.
Wie kan me zeggen wat ik moet doen. Heb wel al bij de zone alarm de msn messenger aangevinkt, maar toch lukt het nog niet. wie helpt?
Ik vind het trouwens ook heel moeilijk om nu weer alles opnieuw te moeten instellen, ik bedoel iedere keer dat hij toestemming vraagt. Had beter ff een snapje kunnen maken van het lijstje in Zone alarm. Iemand goede tips, hoe ik weet wat ik moet teostaan? Misschien d.m.v. de poorten??
gitana

Laatst bewerkt:
Staat alles in program control achter messenger op ALLOW? Dus groene vinkjes!

Niet te geloven, maar ik start net de p.c. op en wat denk je?
MSN is gewoon opgestart. Snap er niets van, maar ja de msn heeft vaker kuren. Misschien dan ook toevallig gisteren???
Ja Raymond, ik had al alles aangevinkt in prog. control, maar het lukte toch niet, dus dacht ik dat het aan de nieuwe zone alarm lag, blijkbaar niet dus. Maar gelukkig is het opgelost. Niet dat ik veel msn, maar af en toe heb ik contact met Frankrijk, wel leuk en bellen is gewoon veel te duur. Alhoewel ik heb gehoord van Skype , moet me daar maar eens in verdiepen, hoe en wat.
Ja en Killermenace, hiermee is meteen ook jouw vraag beantwoord. Allemaal weer bedankt voor het meedenken.
:thumb: :thumb: Gitana

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan