zone alarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Ik krijg van zone alarm steeds de vraag: msn search toolbar is trying to acces the trusted zone. ik weet niet wat ik ermee moet.Ik heb steeds deny gedaan, maar hij blijft vragen. Van wat is dat dan, ik ben niet bezig met de msn, daarom vind ik het vreemd.. Benieuwd op antwoord: groetjes Gitana

Geplaatst door gitana
Ik krijg van zone alarm steeds de vraag: msn search toolbar is trying to acces the trusted zone. ik weet niet wat ik ermee moet.Ik heb steeds deny gedaan, maar hij blijft vragen. Van wat is dat dan, ik ben niet bezig met de msn, daarom vind ik het vreemd.. Benieuwd op antwoord: groetjes Gitana

Hallo Gitana.

Vraag je zelf af of dit veilig en vertrouwt is. Zoja geef dan je toestemming (Allow) Zie bijlage b.v:

http://ludit.kuleuven.be/software/beveiliging/zonealarm.html

Laatst bewerkt:
Ja, als ik dat wist had ik de vraag hier niet gesteld.
ik weet het n.l. niet.:confused: :confused:

Ja , ik heb wel msn erop staan en heel af en toe gebruik ik hem om met een kennis uit frankrijk te communiceren. zo 2 keer in de maand. maar hij vraagt het als ik er niet achter zit, zo vreemd????????

Geplaatst door gitana
Ja , ik heb wel msn erop staan en heel af en toe gebruik ik hem om met een kennis uit frankrijk te communiceren. zo 2 keer in de maand. maar hij vraagt het als ik er niet achter zit, zo vreemd????????

Zo vreemd is dat niet. Als je telkens msn search toolbar geen toestemming geeft, gaat deze steeds weer opnieuw om toestemming vragen.

Dat is niet vreemd, nee. Maar wat ik vreemd vind, is dat het wordt gevraagd als ik NIET op de msn zit. Kunt u me dan wel vertellen WAT de toolbar is?? WAT deze doet of WIL doen als ik er niet achter zit. Dat vraag ik me af.

Geplaatst door gitana
Dat is niet vreemd, nee. Maar wat ik vreemd vind, is dat het wordt gevraagd als ik NIET op de msn zit. Kunt u me dan wel vertellen WAT de toolbar is?? WAT deze doet of WIL doen als ik er niet achter zit. Dat vraag ik me af.

Welke versie van msn heb je geinstalleerd?

Die Toolbar heb je absoluut niet nodig.
Eerst volgende keer dat Zonealarm er weer om vraagt, wederom "deny" aanklikken, maar ook even een vinkje zetten in het vakje dat hij er de volgende keer niet meer om hoeft te vragen.

Fonz

Of je deïnstaleert MSN even en zet hem er vervolgens opnieuw op en let tijdens de instalatie op dat je op een gegeven moment de vinkjes weghaalt als hij vraagt of hij de toolbar mag instaleren. Als je alleen Zone Alarm op "deny" zet ben je namelijk nog niet van de toolbar af!

ga naar confugratie scherm/soft ware
deinstaleer daar msn toolbar.

Geplaatst door Raymond Bos
Oh, staat hij los van MSN in de lijst?
Wist ik niet.

Ja, zo heb ik hem namelijk ook verwijderd.
Ik heb wel de 7.5 versie.
ik weet niet of het ook met oudere versies kan

Dat kan inderdaad ook allemaal.
Maar TS heeft voor de rest geen last van de Toolbar, maar van het "oppoppende" schermpje van Zonealarm.
Dus........

Hallo allemaal, heel hartelijk bedankt voor de reakties.
Maar vooral toch goldvinger voor de zeer goede tip.
Heb hem dus meteen verwijderd, ik wist ook niet dat dat zo kon. Had ik dat maar geweten, had ik allang eerder de vraag gesteld, want het heeft me al vaak gestoord. Maar ben er nou vanaf dankzij goldvinger:TOPPIE :thumb:
groetjes gitana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan