zonealarm 6 en outlook express 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

angeleyez

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Ik gebruik windows xp en outlook express 6

ik heb net zone alarm security suite 6.1.737.0 geinstalleerd, na de installatie krijg ik steeds deze melding dat ik een map moet aanmaken. Dit heb ik op verschillende manieren geprobeerd maar elke keer komt dan de volgene melding:

Warning: Zonealarm will not work unless you display you folders list.

Dit ook geprobeert maar helaas, het werkt niet.

Heb al eens eerder zonealarm gehad, maar toen met een engelstalige outlook. Toen werkte alles perfect. Hij maakte toen ook zelf een aparte folder aan.
Heb ergens gelezen dat zonelab alleen met engelstalige outlook werkt, maar ik hoop toch dat iemand hier een manier weet om het toch werkend te krijgen.....

Is Zone alarm wel goed geinstalleerd?
De- installeer Zone Alarm en probeer het opnieuw.
Zone Alarm maakt geen onderscheid tussen talen, naar ik meen.

Verwijder zonealarm en installeer hitmanpro en laat deze zijn werk eens doen.
Daarna verwijder je hitmanpro en installeer je terug zonealarm.
Bij elke actie wel je pc op nieuw opstarten.

En wat zegt ZoneAlarm op hun site daarover?
Ik gebruik alleen de firewall van hen, dus kan je wat dat betreft niet echt veel verder helpen, maar er zullen vast nog veel antwoorden volgen.

Alsjeblieft GEEN Hitman Pro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ons Forum staat vol met problemen veroorzaakt door Hitman Pro.
Het heeft m.i. NIETS met spyware of andere ongein te maken.

Ik heb ook even met je meegelezen, maar daar staat inderdaad niets over in.
Wanneer je die foutmedling krijgt, staat daar dan ook een code oid. bij?

Verdikkemme,
ik zoek verder voor je.
Denk toch dat je eerst even alles van Zone Alarm moet verwijderen.
De-installeren is niet genoeg.
Het programma Ccleaner en Regcleaner halen de laatste restjes weg.
De eerste is sowieso een erg fijn en handig programmaatje.
Ccleaner
www.ccleaner.com
Regcleaner
http://www.majorgeeks.com/download460.html

helaas geen succes.....
het ligt toch echt aan de nederlandse outlook. Engelstalige geprobeerd en hierbij werkt ie perfect, installeert zelf de mappen voor spam mail etc.
De melding voor het aanmaken voor nieuwe map blijft komen, en wat voor map moet je aanmaken dan???? en daarna de melding display the folder list.
Echt heel irri, wil de nederlandstalige outlook toch gebruiken en ook zonealarm....

Wat maf.
Ik zou er een mailtje naar Zone Alarm aan wagen.

Gevonden op het net over Zonealarm Security Suite 6

De virusscanner is iets gebaseerd op die van CA (VB100%) Er is echter een nadeel, de spyware en antivirus zijn niet volledig samengevoegd. Je kunt dus niet in één keer scannen op zowel virussen als spyware. Ook de antispam module, die gebaseerd is op MailFrontier, doet zijn werk uitstekenden blokkeert spam en phising scams. Een nadeel voor de Nederlanders, Outlook Express NL werkt niet vanwege de taal. Gebruikers van Microsoft Outlook zullen geen problemen ondervinden.

Helaas Helaas. Is er een soortgelijke versie als Zonealarm Security Suite 6, die wel onder outlook express nl werkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan