zonealarm blokkeert internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

anjo vd mortel

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2003
Ben sinds twee dagen afgesloten van internet en outlook. IP adres is goed (gecontroleerd met upc), Als ik Zone Alarm uitzet kom ik wel op internet en outlook. Misschien dat ik ooit access geweigerd heb toen ZOne Alarm vroeg of outlook en mozilla firefox als server mochten dienen. en daarna aagevinkt dat dit antwoord onthouden moet worden??
Ik weet het niet.

Als ik dubbelklik op zonealarm en ga rechtsboven naar het slotje(hangslotje) dan geeft hij aan dat internet niet geblokkeerd is. Maar toch kom ik alleen op internet als ik zoneallarm volledig uitschakel...

Ik heb dit nog niet meegemaakt terwijl ik al tijden gebruik maak van deze firewall.

wie oh wie snapt dit??

de gratis versie van zonealarm of de betaal versie.

Kijk in ZA even bij Program Control of Outlook en Firefox wel toestemming hebben.

In program control staat voor outlook: 2 groene vinken als het gaat om access, en 2 vraagtekens als het gaat om server.

Bij firefox staat zowel bij access als server goen aangevinkt

ik krijg hele andere tabbladen als ik de site van puppie open... Ik heb volgens mijn zone alarm pro
Is dat anders????
Voor outlook heb ik alles aangevinkt om toe te staan, maar het helpt niet.

Fire fox idem dito.....probleem niet opgelost.

Probleem opgelost. Ik had het volgende uitgeschakeld:

Generis Host Process for Win 32 Services.

Na aanvinken en toestaan is outlook en firefox weer bereikbaar ondanks Zone Alarm aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan