ZoneAlarm Free 6.1.744.001

Status
Niet open voor verdere reacties.
update ZoneAlarm

installeer deze update niet. Ik ben zelf 4 uur bezig geweest en ik ben niet in staat geweest de nieuwe versie te installeren of de oude versie opnieuw terug te zetten. voor meer informatie: zie het forum van ZoneAlarm.

ZoneAlarm probleem na update 6.5.722

http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=15630

Deze werkte voor mij prima en heeft dus mijn voorkeur..
Check post #19 in dezelfde tread voor de vorige versies van ZoneAlarm. Ik ben terug naar versie 6.1.744.001 en heb op het moment zero problems.. Ff wachten tot de volgende updeet.

Laatst bewerkt:
ZoneAlarm update

Ik heb de link gelezen maar nee, bedankt. Dit is van de dolle. Geen denken aan dat ik zo ga ingrijpen op mijn systeem. Ik wacht wel totdat ze met een betere installer komen.

Nico

Keuzes, keuzes, keuzes

Aangezien jij altijd gelijk hebt :D ga ik niet in tegen je keuze..
De mijne werkte weer na de actie en ik heb nu weer een lopende pc die in staat is updates te halen. (kwam tijdens het Updateprobleem met geeneen programma meer internet op)
En jij?

Wel ff voor en na de unistall je pctje cleanen anders heb je volgens mij kans dat sommige niet verwijderde bestanden je nieuwe installatie(van de oude versie) in de weg staan.

Laatst bewerkt:
ZoneAlarm update

Dat is het nu juist. Ik ben een tamelijk vergevorderde computergebruiker en gebruik Ccleaner al geruime tijd. Daarom ben ik nu zo pissig. :mad:
Maar bedankt voor je goede raad:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan