Zonealarm Free en reclames tegenhouden

• Onderwerp starter Onderwerp starter simo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

simo

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2003
Na een Norton Firewall (het systeem werd supertraag) heb ik nu Zonealarm free geinstalleerd. Ik ben daar best tevreden over. Alleen vraag ik mij af hoe ik de reclames op alle pagina´s kan blokkeren.

Mvrg Simo

Zelf gebruik ik al tijden Firefox met de extensie "AdBlock+" en de "Filterset G" en krijg niet tot nauwelijks reclame op webpaginaś,

Reclame heeft niet zo veel te maken met spyware, scannen heeft dus geen zin.
Kan je wel doen voor de zekerheid, maar zal de reclame niet minder laten worden.

Die extensies die Ellasar noemt, gebruik ik ook voor Firefox en zijn prima.

Je kan ook het goede en gratis programma Secretmaker installeren, blokkeert veel reclame!:thumb:

Wat ik een beetje wonderlijk in de titel van de vraag vind, is dat er een verband gelegd wordt tussen ZoneAlarm Free en reclame en die is er echt NIET.
Op die manier help je rare verhaaltjes de wereld in.

Bedankt voor de reacties:thumb:

Ik heb Secretmaker geinstalleerd . En heb Privacyprotector en Bannerblocker op "on" gezet. Lijkt jullie dit voldoende?

En A:J. : ik heb met de titel echt niet willen suggereren dat Zonealarm reclame bevat.

Wat ik een beetje wonderlijk in de titel van de vraag vind, is dat er een verband gelegd wordt tussen ZoneAlarm Free en reclame en die is er echt NIET.
Op die manier help je rare verhaaltjes de wereld in.

Daarom titel maar even aangepast :cool:

@ simo,
Mooi dat je Secretmaker hebt geinstalleerd, en de opties die jij aan hebt staan zijn goed.
Al is er volgens mij nog 1'tje die je aan kan zetten, ik kijk even.
Maar die 2 zijn sowieso goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan