zonealarm icm zonealarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

ron woodman

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Hallo helpmij'ers,

Ik heb weer een probleem met zonealarm.

Ten 1e
als ik een zoekopdracht in helpmij plaats krijg ik de melding dat ivm de server van helpmij elke 10 sec een zoekopdracht gegeven mag worden. Soms krijg ik een blanco scherm. Als ik de truevector van zonealarm uitzet werkt alles zoals het zou horen

2e probleem is met OE
Als zonealarm aanstaat kan ik geen e-mail ontvangen. Wel verzenden maar niet ontvangen. Hoe kan je dat verhelpen. Ik heb al op vele sites gezocht maar geen goed antwoord kunnen vinden

Wie o wie heeft verstand van zonealarm???

THNX

CU, Ron

Ik heb soortgelijke problemen gehad en heb daarvoor 2 manieren uitgevoerd die werkten.
1. Alle programs die onder program-control vallen verwijderen en dan gedurende het gebruik die lijst weer aanvullen (eigenlijk vanaf scratch weer beginnen).
Als dat niet werkt, dan werkwijze 2.
2. Zone-alarm volledig de-installeren, zodat die compleet van je systeem af is (via configuratiescherm, software, verwijderen). Als dat gedaan is, computer opnieuw starten, nieuwste zone-alarm downloaden en opnieuw installeren. De kans is grot dat het dan gaat werken.

Succes,
Jan

De wereld is zoals jij bent.

Jan,

Supersnel antwoord en super GOED !!!

antw 1
in program control, tabblad 1 MAIN, naar advanced gegaan (die helemaal onderaan staat)
vinkje aangezet bij Trusted zone, always accept the connection. en jawel hoor outlook ontvangt weer e-mail en ik kan in helpmij gewoon weer zoeken.

KLASSE !!!!!!!!

THNX

Groet, Ron

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan