ZoneAlarm Pro: blijf steeds een waarschuwing krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

babybox

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2004
ZoneAlarm Pro version:6.0.631.002 ik draai windows XP

Ik krijg steeds bij het opstarten van windows deze fout-melding:

Hierbij klik ik dan telkens op allow in trusted zone, maar telkens bij het opstarten krijg ik toch weer die waarschuwing. Ik heb ook al een keer aangegeven "keep in internet zone"maar dat lost het ook niet op.

Ik heb een router met ingebouwde modem en draai windows XP. Ik heb slechts 1 pc aangesloten op de modem/router.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet.

Alvast dank:thumb: hiervoor

Is je modem/router op dat moment ingeschakeld of staat deze dan uit?

zelfde probleem sinds ik naar 6.0 gegaan ben heb wel de security suite ook altijd hetzelfde ip.

Ik zit met hetzelfde probleem, dat telkens wanneer je de pc weer (opnieuw) opstart dat venster krijgt. Je krijgt het zelfs wanneer de netwerkkabel los ligt.
Naar mijn idee een fout in Zonealarm Pro?

Laatst bewerkt:
Heb op dit moment nog versie Pro 5.5. Ga deze verwijderen en de nieuwe versie installeren. Snap zelf effe niet waarom er geen update is verschenen!

Kan een bug zijn in de software. (dus wachten op een nieuwere versie)
Naar mijn mening doet de topicstarter in ieder geval alles goed.

Heb zojuist ZoneAlarmPro versie 6.0. geinstalleerd. Mijn IP-adres werdt correct weergegeven en is toegevoegd aan de Trusted Zone. Ook na een reboot geen Pop-Up venster meer te zien. Internet/mail werkt prima. Er is wel het een en ander aangepast, en moet dit ook nog uitzoeken.

@babybox probeer dit eens:

Ga eens naar Program Control in ZoneAlarm en zoek daar naar je modem/router. Als je deze hebt gevonden zet daar "Trust Level" op Trusted. Vervolgens bij Access (Trusted & Internet) een groen vinkje plaatsen (Allow).
Bij Server (Trusted & Internet) een rood kruisje plaatsen (Block). Probeer het dan nog eens opnieuw :)

Geplaatst door l.slaats.
Heb zojuist ZoneAlarmPro versie 6.0. geinstalleerd. Mijn IP-adres werdt correct weergegeven en is toegevoegd aan de Trusted Zone. Ook na een reboot geen Pop-Up venster meer te zien. Internet/mail werkt prima. Er is wel het een en ander aangepast, en moet dit ook nog uitzoeken.

@babybox probeer dit eens:

Ga eens naar Program Control in ZoneAlarm en zoek daar naar je modem/router. Als je deze hebt gevonden zet daar "Trust Level" op Trusted. Vervolgens bij Access (Trusted & Internet) een groen vinkje plaatsen (Allow).
Bij Server (Trusted & Internet) een rood kruisje plaatsen (Block). Probeer het dan nog eens opnieuw :)

ik ben naar program control gegaan maar daar staat mijn modem (E-tech) niet tussen...

Inderdaad, als je update van 6.0.631.002 naar 6.0.631.003 dan is het probleem verholpen. Bij mij tenminste wel ;)

@ babybox.

Is het gelukt met de nieuwe versie? :)

Laatst bewerkt:
Mooi zo....

ps: liever geen slotje moderator... :D Je mag hem wel op opgelost zetten als je wilt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan