ZoneAlarm regelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kdankers

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Voordat ik mijn PC formatteerde kon ik mijn ZoneAlarm regelen. Als ik in Overview op Inbound Protection klik, zie ik een hele waslijst die ZA heeft geblokkeerd. Dat is erg handig om te zien wie er aan mijn PC willen komen en om ze toegang te geven of niet.
Maar nu heb ik mijn PC geformatteerd en allles opnieuw geinstalleerd, en ZA ook (zelfde versie, 3,7.098). Maar ik kan niet meer in Overview/Inbound Protection. Misschien heb ik tijdens de setup overgeslagen of kan ik ergens in de instellingen instellen?

kdankers,

Je zou er gewoon in moeten komen zonder probleem.
Verwijder zonealarm anders even en installeer hem opnieuw.
Probleem opgelost.

Ja, ik had ZA al twee keer geinstalleerd en weer gedesinstalleerd. Tijdens de installeren kreeg ik wel een DLL-misisng melding maar de installatie kon gewoon verdergaan.
Is hier dus het probleem?

Ja er is inderdaad een probleem, want die dll missing kan de bron van je probleem zijn.

Wat was de exacte melding?

De foutmelding is:

"Kan entrypoint van procedure UseglobalNamespace niet vinden in het DLL-bestand VSUTIL.dll."

Wat nu?

kdankers,

Verwijder zonealarm opnieuw en verwijder daarna alle bestanden van zonealarm die er over gebleven zijn. Die kun je hier vinden:

http://www.zonelabs.com/store/content/support/znalmInstallFAQ.jsp

Onder: "1. How do I uninstall, then re-install ZoneAlarm?" moet je de juiste windows versie aanklikken en daar staat in welke bestanden je allemaal moet verwijderen.

Als je dan opnieuw installeert, dan is je probleem verholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan