ZoneEdit.com? Betaald of niet??? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Ik vroeg me af of iemand weet of ZoneEdit gratis service bied voor webforwarding en DNS. Er staat wel 'Free Sign Up' maar ik begrijp niet helemaal wat onderaan de pagina staat:

New users: sign up for free DNS service and domain management for the first 5 domains that you add to your account, a $40 value

He?

Geplaatst door Systemizer X100

New users: sign up for free DNS service and domain management for the first 5 domains that you add to your account, a $40 value

hier haal ik uit dat het de eerste 5 domeinen gratis zijn en dat je 40 dollar voor je account moet betalen

nee..

er staat dat je tót 5 domeinen gratis kan beheren (die domeinen moet je wel zelf betalen overigens). Dat "beheer" wat je dus gratis krijgt, zou normaal 40 dollar kosten; bij extra domeinen bijvoorbeeld.

t.

Oh maar eigelijk wil ik gebruikmaken van de webforward functie, dat heeft dot.tk ook maar ik zag dat je bij zoneedit.com een www ......com adres kan laten maken.

Ik heb mijn site op mijn webspace staan, dus als ik zeg maar zoneedit zou gebruiken hoef ik niks te betalen (totdat ik daar meer dan 5 domeinen wil gaan beheren)?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan