Zonnet lite wil inbellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Een kennis heeft me een pc toevertrouwd met daarop de nodige fouten, Zonnet Lite adsl en de vraag het ding te laten doen waar hij voor gemaakt is.

Kan iemand mij uitleggen waarom ik bij het opstarten van de pc een "inbel"scherm krijg? Dat is toch nooit bij adsl? ( heb zelf kabel....)

Kan standaard geinstalleerd zijn.
Ga eens in internet explorer naar extra>verbindingen en kijk daar wat er staat bij inbelverbindingen.
Als daar zonnet inbelverbinding staat verwijder je deze.

Verwijderen is mooi, maar dat is dus wel de adsl verbinding............(toch?) :confused:

Volgens mij niet...

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    66,7 KB · Weergaven: 48
dat lijstje gaat volgens mij toch echt over de inbel verbindingen

Indien het hier gaat om ADSL Lite met een USB Modem heb je inderdaad een inbelverbinding. Als gebruikersnaam zal er dan ook xx-xx@zonnet-lite staan en een inbelnummer 35.

Laatst bewerkt:
*is erg blij met @Home*

Inbelnummer 8,48 :shocked:
Schiet mij maar lek als ik er iets van begrijp........

Kan zijn dat LITE een ander inbelnummer heeft als BASIC. Maar de opzet van de gebruikersnaam is wel zoals deze --> xx-xx@zonnet-lite ?

yep
maar waarom moet er met dit abbo ingebeld worden via adsl en met andere adsl abbo's niet?

Ik heb voorheen ook zo'n abonnement van Zonnet gehad maar dan BASIC. En daar moest inderdaad ook elke keer voor worden ingebeld. (Zeker met het USB Modem) Later met een Ethernetmodem in combinatie met een Router kon dit wel vastgezet worden.
Jou kennis zal dan waarschijnlijk een USB modem hebben. Dus klinkt vreemd dat inbellen maar het is heel normaal voor dat abonnement. Bij ADSL2 is dat gelukkig allemaal niet meer nodig, dus ik snap de verwarring ...

Maar zonder inbellen zal er geen internet zijn met dat abonnement

Laatst bewerkt:
Duidelijk, aangezien zonnet kennelijk Tele2 heet tegenwordig was er ter plaatse niets over te vinden.

Thnx en opgelost

Graag gedaan :thumb:

En inderdaad Zonnet werd Versatel, dat het dus nu Tele2.
Over oude abonnementen is inderdaad niets meer terug te vinden bij Tele 2.
Op de website van KPN Service & Support kan je indien nodig nog wel ondersteunende informatie en drivers vinden van de modems die in die tijd geleverd werden.

Tot slot:

Opdrachtgeefster heeft geen idee wat ze meneer Tele2 maandelijks betaald voor haar aansluiting. Iemand enig idee?

Ik vond dit
[message=555230,noline]Mathijsweb schreef op 15 oktober 2004 @ 22:52[/message]:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Oct 15 2004 om 22:50:56 UTC+0200)

Download : 129.7 KByte/sec
Upload : 32.9 KByte/sec
Connection : 295.0 Conn/min
Ping test Nederland : 16.0 ms

@ Zonnet-Lite, Groningen Noord

Wat ik heb volgens zonnet-lite:
Download: 140 KB/sec (1120 Kb/s)
Upload: - (weet ik niet uit mn hoofd)

wat ik betaal: niks, maar mn ouders iets van 20 eurie ofzo.

Op deze pagina Is wel een oud bericht, maar je moet ergens mee beginnen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan