Zonnet Lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

EduardBoxem

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2002
ik heb ADSL internet via Zonnet. Nu wil ik mijn data limiet bekijken. waar kan ik dat doen??? op de site zonnet.nl kan ik het niet vinden. Ook niet als ik mijn wachtwoord en gebruikers naam invoer!!

Geplaatst door EduardBoxem
ik heb ADSL internet via Zonnet. Nu wil ik mijn data limiet bekijken. waar kan ik dat doen??? op de site zonnet.nl kan ik het niet vinden. Ook niet als ik mijn wachtwoord en gebruikers naam invoer!!
Zonnet lite heeft geen datalimiet, Zon hanteert een Fair use policy.

Wat houdt FUP in:

Fair Use Policy
Voor Zon Breedband Basis, Family, Plus en Extra geldt de zogenaamde 'Fair Use Policy'. Dit houdt in dat het dataverkeer per gebruiker per maand niet gelimiteerd wordt tot een bepaalde vaste waarde, maar dat als limiet een bepaald gemiddelde waarde over een specifieke gebruikersgroep wordt gehanteerd. Maar als een gebruiker voor een langere periode het netwerk extreem belast en andere Zon Breedband-gebruikers ondervinden hiervan last, dan zal Zon de gebruiker hierop wijzen. De gebruiker heeft dan de keuze een 'zwaarder' pakket met een hoger datalimiet te nemen of het gebruik te matigen.
Zon is gerechtigd te bepalen wat onder extreem gebruik wordt verstaan en dit kan per maand aanpassen.

http://www.zonnet.nl/helpdesk/topic/0,1890,541,00.html#549

Fair Use Policy
Heb nog nooit wat gehoord van zonnet hierover.
Terwijl ik hier wel vaak naar internetradio stations luistert. Zit ook soms wel 4dagen op Winmx te downloaden.Ben dus toch wel vaak online.
Ben een tevreden gebruiker van Zonnet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan