Zoo Tycoon 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

frappels

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2004
Zoo Tycoon 2 heeft veel tijd nodig om op te laden. Met name bij de locatiekeuze van de Zoo en bij het opslaan van gespeelde spelletjes. De computer waarop deze is geïnstalleerd heeft een MS-7021 ATX moederbord met eenVIA KT600 North Bridge & VT8237 South Bridge Chipset. (KT6V).

Wie kan mij adviseren om bovenstaande spel te versnellen.

we zullen dan toch wel wat meer info nodig hebben, zoals geheugen videokaart en processor.

Ik ben geen held in dit op te zoeken.
Tot zover ik kan zien gaat het om een AMS Sempron (TM0 2600+, kloksnelheid 1,83 GHz, 256 MB.
Processor X86 Family 6 model8 stepping 1 Authentic AMD ~1834 MHz.
Video Radeon 9250 RAM 128 MB.

GeluidI iets met realtek. AC'97.

Ik ben benieuwd of dit volledig is.

kijk eens of je veel overbodige bestanden op je pc hebt, een voorbeeld is de temporary internet files map. Als dit erg veel zijn kan het wel eens een pc langzamer maken. kijk ook eens naar welke programma's er mee draaien als je het spel speelt. zo zou je bijv als je geen internet nodig hebt voor dit spel de firewall tijdelijk kunnen uitschakelen ( doe dit dan wel nadat je verbinding met internet hebt verbroken). zo zou je nog eens meer kunnen kijken wat je nog meer hebt lopen en wat je niet nodg hebt om het spel te spellen. ( je kan zien wat er allemaal werkt in winxp door op ctrl+alt+delete te drukken en dan onder toepassingen te kijken)

het is niet perse de oplossing maar soms kan het wel helpen.

heb je de nieuwste drivers al geinstalleerd voor je videokaart, ik heb zelf geen radeon maar volgens mij kun je ze vinden op www.ati.com

Minimale systeemeisen zoo tycoon 2
Besturingssysteem Windows 98, Windows ME, Windows XP, Windows 2000
Processor snelheid 733 Mhz
Geheugen 256 MB
Schijfruimte vrij 900 MB
CD-Rom snelheid 4 x
Geluidskaart
3D versneller
Videogeheugen 16 MB
Overige systeemeisen DirectX 9.0
Multiplayer internet

Met je geheugen zit je erg laag voor dit spel :confused:

antwoord op links

Helaas, op dit moment zitten de meest actuele drivers op de computer. Er werken vrijwel geen programma's op de achtergrond (wellicht dat dit het probleem is), en ook na het opschonen van tijdelijke opgeslagen bestanden. Ik vrees dat het laatste antwoord, van Maikel9, het probleem is. Een erg laag geheugen.

Overigens werkt Zoo Tycoon 1 wel normaal op de computer van mijn zoon.

Wellicht dat iemand anders nog iets weet? Upgraden van het systeem middels hardware is echter not done.

Tja er is gewoon niet veel aan te doen dan je geheugen upgraden :confused:
Of gewoon geduld hebben en alles zo laag mogelijk te zetten.

Gewoon 2de kaatje met 256 erin pluggen zodat je 512 bij elkaar hebt, zorg er wel voor dat je pc ddr aankan wat ik wel denk met die specs maarja you never know ;)

Bedankt voor alle tips. Ik heb het geheugen uitgebreid van 256 naar 512. Dit is toch de oplossing gebleken.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan