zoo tycoon saved game

Status
Niet open voor verdere reacties.

misty72

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Hallo,
wie kan mij helpen???
Ik heb zoo tycoon en ik kan geen spellen saven.
Zodra ik een spel save, en ik wil hem dan weer spelen start hij wel op. maar kan ik niets meer kopen of plaatsen.
Wie kan mij en de kids(want die worden er ook gek van) helpen

Thnx..Misty:thumb:

:confused: Ik ken het spel niet, maar is het geinstalleerd op de harde schijf, of wordt het direct vanaf de CD gespeelt. In het laatste geval zou ik denken dat het spel de save files op de CD wil zetten wat uitteraard niet kan.

Geplaatst door Paintje
:confused: Ik ken het spel niet, maar is het geinstalleerd op de harde schijf, of wordt het direct vanaf de CD gespeelt. In het laatste geval zou ik denken dat het spel de save files op de CD wil zetten wat uitteraard niet kan.

het spel staat op de harde schijf en we spelen het dus zonder cd.Misschien komt het doordat ik het spel gedownload heb(had ik er misschien even bij moeten vermelden:o )en dat ik daardoor een bestandje mis ofzo, maar wie weet dat dan en kan me verder helpen??
greetzzzz misty

Het is trouwens een heel leuk spel hoor:D

nog niet opgelost

ik regageer zelf maar even (het probleem is dus nog niet opgelost:( .
Het blijft een heel leuk spel, maar opgeslagen spellen kan ik niet meer spelen dus.
Kan het wel weer openen maar verder doet ie dan niets, het spel loopt dsan wel, maar kan niets meer kopen of bouwen:confused: .

greetzzz misty

ken niemand me helpen???:eek:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan