Zoomfactor open office

Status
Niet open voor verdere reacties.

reine

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2008
Besten,

Graag het volgende. Wanneer ik open office writer open dan staat de zoomfactor op 150%.
Dit is alleen wanneer ik voor het eerst writer open. Daarna zet ik het via de zoomfactor van 150% naar 100%.
Als standaard zou ik graag wensen dat de zoomfactor op bij opstart op 100% zou komen te staan.
Weet iemand hoe ik dit kan omzetten?

Alsvast dank!

reine

Weet iemand hoe ik dit kan omzetten?

Als je verder niets aan het standaardsjabloon hebt gewijzigd is het het handigste om dat te wijzigen.
Het standaardsjabloon is "de mal" voor het tekstdocument dat verschijnt als je Writer opent (blanco document)

Wijzig in dat blanco document de zoomfactor en sla dan dat document op als standaardsjabloon.

Zoek in de Help even naar "standaardsjabloon". Dan vindt je precies hoe je het kunt wijzigen

Als je verder niets aan het standaardsjabloon hebt gewijzigd is het het handigste om dat te wijzigen.
Het standaardsjabloon is "de mal" voor het tekstdocument dat verschijnt als je Writer opent (blanco document)

Wijzig in dat blanco document de zoomfactor en sla dan dat document op als standaardsjabloon.

Zoek in de Help even naar "standaardsjabloon". Dan vindt je precies hoe je het kunt wijzigen

Bedankt voor de tip,

Ik heb het zelf al uit geprobeerd en werkt zoals je voorsteld.

H.Gr. reine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan