zootycoon 2 loopt niet goed op volgend systeem: normaal of niet normaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
mijn systeem: 1.5 ghz(amd athlon xp 1700+), 512 mb ram, geforce fx 5200 (128 mb ram) hard disk: 5400 rpm, 512 kb cache, 14.2 totaal capaciteit(4.54 gigabyte beschikbaar) zootycoon 2 loopt al vanaf het begin-dus als er nog bijna niets in het park staat- lichtjes schokkerig, na een stuk of 2 weides begint het enorm te schokken. ook het afsluiten van het spel duurt langer dan 5 minuten. rct3, gta: vc, nfsu en zelfs doom 3(!) lopen goed, doom3 wel op medium, dan gaat het zonder schokken, op high zit er al af en toe een schokje in. zootycoon 2 speel ik op medium, maar zelfs op low schokt het. moet ik upgraden of zit er ergens een instelling fout?

die had ik er op staan, maar die ligt er nu van, maar ik snap het verband niet, of bedoel je rct3? ja, die loopt wel vloeiend op deze pc

Waarom ik dat vraag zal ik je uitleggen.

ik heb een pc waarop wij ook rct3 wilden spelen. Spelen lukte wel maar een spel opslaan niet.
Uiteindelijk na vele pogingen is er iemand op het idee gekomen om alle voorgaande rct's erop te zetten ( dus 1 en 2 ) en dan rct 3 installeren. En ja hoor, we kunnen nu wel de spellen van rct3 opslaan.

Maar of dit jouw probleem ook oplost, weet ik natuurlijk niet. T'is maar een gokje. En misschien heeft het wel niks met jouw probleem te maken :o

dus je bedoelt...zootycoon 1 es proberen installeren?

kdenk dat ik het gevonden heb:p:D:confused: te weinig ramgeheugen:s, hij zit voortdurend op de harde schijf te knallen:confused: ik heb dan maar het beeld op het allerlaagste gezet(en dan durft hij nog schokken:p) ik heb nogtans 512 ramgeheugen:( zelf doom3 draait hij op high met gemak:s

mm, ik heb hier ook een 512 MB machine ( 1.7 Ghz) en daar draait ie goed op.

succes dan

jah: tijdje geleden dat ik antwoorde maar nu werkt het nog steeds nie zo schitterend: en als jij ook 512 ram hebt en ook 1,7 ghz(ik heb wel maar 1,5 maar tes athlon xp 1700+ dan is die eig hetzelfde) dan rest alleen nog maar de videokaart: maar het minimum qua videokaartgeheugen is 16 mb!!!(kweet wel nie welke chipset, zal vlug es ff uitzoeken) nu heb ik een geforce 5200, 128 ram: zou hij niet compatibel zijn met deze kaart? of kaart te zwak?

hmm, kdenk dat het tog mijn grafische kaart/processor is:) lichtje van hard disk brand niet voortduren en tgebeurt alleen maar als ik in een drukke weide kom. ah: kwas tog al van plan om up te graden (naar geforce 6600 gt en athlon xp 2600+ en dan proberen naar 3000+ te overclocken:) dan zal die het wel aankunnen zekers:p)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan