zou deze laptop deze games aan kunnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

buffeltje85

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
ik ben aan het twijfelen om een asus m51sn te kopen maar ik wil graag deze spellen spelen: assasins creed en cod 4 de specificaties van deze computers zijn.

Intel Core 2 Duo T9300 2.5 GHz, Microsoft Windows Vista Home Premium, 15.4" WXGA (1280x800), 3GB DDR2 667, 250 GB HDD, DVD Super-Multi DL, Wireless Lan 802.11 a/g/n, nVidia Geforce 9500m GS

zou deze laptops deze games redelijk aankunnen???

Ik denk wel dat hij nieuwe Games aankan:) Maar Laptops zijn niet zo zeer geschikt voor Games. Desktops presteren veel beter;)

Waarschijnlijk kan hij ze wel aan ja, maar games spelen op een laptop is niet zo fijn hoor. Ik heb ook een laptop en ik heb er spijt van games te moeten spelen op die van mij. Desktops zijn inderdaad veel beter in prestering en zijn fijner wat gamen betreft. Het enige handige aan een laptop is, vind ik, dat je hem overal mee naartoe kunt nemen en dus overal een simpel game'pje kunt spelen zoals als je bijvoorbeeld ergens op visite bent, ofzo. :D

ik ben aan het twijfelen om een asus m51sn te kopen maar ik wil graag deze spellen spelen: assasins creed en cod 4 de specificaties van deze computers zijn.

Intel Core 2 Duo T9300 2.5 GHz, Microsoft Windows Vista Home Premium, 15.4" WXGA (1280x800), 3GB DDR2 667, 250 GB HDD, DVD Super-Multi DL, Wireless Lan 802.11 a/g/n, nVidia Geforce 9500m GS

Check www.canirunit.com om te kijken of je pc die spellen aankan:thumb: Dan kan je je nieuwe laptop vergelijken met de pc die je nu hebt.

P.s. de systeemeisen van vele spellen staan er ook op, ook de 'recommended' eisen

Laatst bewerkt:

Mooi ding deze Asus, heb zelf ook een M51Sn en heb Vista verruild voor XP en heb er nu nog meer plezier van.
Ook Crysis heb ik er al op gespeeld, maar dat is niet mijn soort game.
Was meer uit nieuwsgierigheid denk ik.

PS nog even dit: Toen er nog Vista op stond vond ik Crysis wel vreselijk stroperig en onder XP kwam het pas tot leven.
Misschien een kwestie van instellingen of toch andere VGA drivers, ik weet niet waar dit aan lag.

Laatst bewerkt:
Ik denk eerder dat de game prestaties op Vista slechter zijn dan XP is omdat Vista normaal al 700MB RAM gebruikt en met een game erbij heb je dus 700MB minder:) Maar Vista heeft wel DX10 en dat ziet er allemaal wel beter uit dan DX9 die XP heeft:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan