zou graag een programmaatje schrijven voor op mijn werk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Racingboy

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
We hebben op het werk een cd gemaakt waar enkele machines uitgelegd staan en waar een filmpje bij is. Doordat mijn werk wereldwijd gaat is de uitleg in verschillende talen. Als men nu die cd opent krijg je gewoon alle machines te zien per map zoals je ze in deze computer ziet.

Wat ik graag zou verkregen is het volgende : Als je de cd in de cd-rom steekt dat hij dan automatisch opstart en dat je dan een 1ste pagina te zien krijgt waar je de taal kan kiezen. Als je een taal geselecteerd hebt dan zou je op een andere pagina terecht komen waar er enkele knoppen staan. Als je op een van deze knoppen duwt kom je vervolgens op een pagina waar je de informatie terug vind van de machine en een het filmpje rechtstreeks kan bekijken.

Is dit mogelijk en met welk programma zou ik dit het best doen??

Is er dan ook een programma waarmee je een soort menu kan maken zoals hierboven uit gelegd?
Ik gebruik nu het programma Quick Menu Builder en dit lukt aardig. Ik zit juist met het probleem dat ik niet vind hoe je een link kan leggen via uw knoppen naar een andere pagina.

Kijk bij deze heb ik er een foto bijgevoegd van waar ik al ben.
Je ziet daar de vlagjes staan van verschillende landen. Wat ik graag zou bereiken is als je op een vlagje klikt dat je in een nieuw venster terecht komt met de uitleg van de machines in de taal die je voordien hebt gekozen.
Ik zal het originele bestand er ook bijvoegen. Het is gemaakt met Quick Menu Builder.

Dank je

Bijlagen

• Delta.zip
    Delta.zip
    58,7 KB · Weergaven: 15
  • Delta.JPG
    Delta.JPG
    73,6 KB · Weergaven: 18
ziet er wel netjes uit!
uhmm.. je kan een hyperlink maken van die vlaggetjes.
als het niet lukt hoor ik het wel weer.

groetjes
raoul:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan