Zou iemand mij kunnen helpen door mijn Azerty lijstje door te nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sonic1990

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2012
Beste leden,

Ik heb me een aantal dagen geleden voorgesteld op dit forum als een leek op hardware gebied.
Hoewel ik ontzettend goed op weg ben geholpen zou ik heel graag nog een keer gebruik maken van jullie expertise , want ik ben duidelijk iets in elkaar aan het knutselen wat ik met mijn kennis niet in elkaar kán knutselen. (Het definitieve winkelmandje laat ik door Azerty monteren.)

Dit is mijn bijna definitieve winkelmandje:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B435818%5D=1&product%5B397470%5D=1&product%5B433238%5D=1&product%5B519165%5D=1&product%5B451991%5D=1&product%5B485532%5D=1&product%5B496940%5D=1&product%5B398419%5D=1&product%5B425856%5D=1&product%5B400619%5D=1&product%5B260540%5D=1&product%5B364994%5D=4

Ik heb een paar kleine vraagjes/struikelblokken:

1. Ik kwam er via de website van Aerocool achter dat je touch displays in de behuizing kan integreren waarmee je de ventilatie kan regelen. Super ! Dus ik heb nu zo'n touchscherm in mijn winkelmandje gedaan (AeroCool V12XT), zonder enige kennis.
Ik wil alles door Azerty laten monteren en ik vraag me dus af of dit allemaal goedkomt met mijn huidige winkelmandje, of moet ik nog extra kabels o.i.d. in het winkelmandje bijvoegen voor de touch display?

2. Ik zag op internet hele mooie xpredator voorbeelden met meerdere blauw-verlichte ventilatoren.
Opnieuw heb ik zonder enige kennis 4 blauw verlichte ventilatoren bijgevoegd. Moet ik er nog meer bijvoegen? Of minder? Of andere?
Ik heb echt geen flauw idee hoeveel er al inzitten vanuit de fabriek en hoeveel er zelf nog bijgezet kunnen worden, en of het ook aan te raden is om die erbij te plaatsen of niet.
In ieder geval zou ik het voor het zicht mooi vinden om alle ventilatoren die zichtbaar zijn toe te voegen, met blauwe verlichting!

3. Ik heb nu een voeding van 550 W, is dit voldoende of moet ik toch denken aan een 600 of 700 W?

4. Zijn er nog andere op en aanmerkingen over mijn winkelmandje, ik ben met alles geholpen!

Als u de tijd zou kunnen vinden om deze vragen te beantwoorden zou ik erg geholpen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan