Zou je deze als startpagina nemen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rolf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolf

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hallo,

Ik vroeg met af wat jullie vinden van

www.mijnbegin.com

Er is ook een blauwe versie. Moeten jullie maar even uitzoeken hoe dat moet :P

Groetjes,

Rolf

Wel leuk maar weet je wat het is, er zijn er helaas al zoveel die zulk soort pagina's hebben.
Onder de sectie Spyware kunnen nog wel een aantal proggies lijkt mij.

Dat ben ik met je eens. Mijn idee erachter is dat ik er alleen maar nuttige links op wil hebben waar echt iedereen iets aan heeft.

Wat er met de meeste sites gebeurd is dat het een enorme warboel word. Dat ga ik proberen te ondervangen.

Geplaatst door Rolf
Mijn idee erachter is dat ik er alleen maar nuttige links op wil hebben waar echt iedereen iets aan heeft.
'Nuttige links' is subjectief, zo vind ik bijv. dat al die links op je site niet nuttig zijn, gewoon troep eigenlijk :o
Waarom: Kranten lees ik niet op internet, hoogstens nu.nl, spywaresites bezoek ik niet, ik heb m'n programmaatjes er al voor :), thuiswinkelen doe ik niet, wat voor weer het morgen wordt heeft me de afgelopen 18 jaar nog niet erg geïnteresseerd, ik wacht het meestal gewoon af. Kort samengevat: Op 2 links na (routeplannen) gebruik ik al die links niet.

Als je écht een nuttige startpagina wil maken, maak dan een startpagina waar men individueel eigen categorieën en links kan toevoegen. Dat zou een goeie startpagina zijn ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan