zouden jullie even kunnen checken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even wat vluchtige indrukken.

- Het internet barst werkelijk van de datingsites. Als nieuwe bezoeker zou ik graag willen weten wat jouw site anders/beter maakt.

- Bruin is niet echt een kleur die ik met dating associeer, het geeft de site, naar mij mening, een wat muf uiterlijk. (is persoonlijk natuurlijk)

- Bij Singles op leeftijd denk ik aan oudere singles. Ik weet dat je sorteren op leeftijd bedoeld, maar dat staat nergens. Misschien vervangen door "naar leeftijd"?

- Singles op provincies... zelfde probleem eigenlijk (en sorteren op provincies klop grammaticaal volgens mij ook niet), het geeft een wat vreemd beeld. Wellicht vervangen door "per provincie"?
Wilt u meer weten over bovenstaande single, of met diegene in contact komen? Klik dan hier of op de foto om direct door te gaan naar haar/zijn persoonlijke pagina.
Er staan, voor zover ik gezien heb, alleen vrouwen op de site, waarom dan haar/zijn?

Even wat vluchtige indrukken.

- Het internet barst werkelijk van de datingsites. Als nieuwe bezoeker zou ik graag willen weten wat jouw site anders/beter maakt.

- Bruin is niet echt een kleur die ik met dating associeer, het geeft de site, naar mij mening, een wat muf uiterlijk. (is persoonlijk natuurlijk)

- Bij Singles op leeftijd denk ik aan oudere singles. Ik weet dat je sorteren op leeftijd bedoeld, maar dat staat nergens. Misschien vervangen door "naar leeftijd"?

- Singles op provincies... zelfde probleem eigenlijk (en sorteren op provincies klop grammaticaal volgens mij ook niet), het geeft een wat vreemd beeld. Wellicht vervangen door "per provincie"?

Er staan, voor zover ik gezien heb, alleen vrouwen op de site, waarom dan haar/zijn?

goede dag,

enorm bedankt voor je mening.

Je hebt gelijk met leeftijd en provincie, ik ga dit ook even veranderen dit is inderdaad beter top daarvoor.

Verder zal ik inderdaad even dat hem er uit halen. In toekomst kunnen er nog wel mannen opkomen vandaar maar kan ik dan beter veranderen.

En kleuren, ben ik zelf toevallig nog mee bezig, ik wil niet zo'n flitsende site die daardoor wat raar over komt maar juist een wat rustigere site waardoor je niet wordt afgeleid en gewoon de aandacht hebt voor de singles die er op staan.

maar super bedankt voor je reactie hier kan ik alvast wat mee.

nou dat is inmiddels gewijzigd ;) het woord hem is weg bij de singles en de buttons aangepast ;)

Dat bruin vind ik ook maar niks. Ik denk als je het naar roze of rood veranderd, de site een veel leukere uitstraling krijgt !

Toch even over de inhoud...
Mogelijk fictieve profielen, fysieke date niet mogelijk. [...] Voor iedere sms die je stuurt kun je maximaal 2 berichten terug ontvangen a € 1.50 p.o.b.
Is wat ik noem volksverlakkerij.

Het is inderdaad een standaard site en je ziet het al veel. Ik zou als ik jou was de input velden meer passend maken in het geheel. dus juiste kleuren enzo.

De zoekoptie zou ik op de horizontale navigatiebalk zetten. En Per Provincies moet denk ik zijn Per provincie.

Overigens zou ik (dit is inhoudelijk) de pagina's met details niet openen in een nieuw venster.

Verder ziet het er prima uit hoor :)

Hoop dat je er wat aan hebt. (Is zeker met Artisteer gemaakt :P ?)

Cheers!

Het is inderdaad een standaard site en je ziet het al veel. Ik zou als ik jou was de input velden meer passend maken in het geheel. dus juiste kleuren enzo.

De zoekoptie zou ik op de horizontale navigatiebalk zetten. En Per Provincies moet denk ik zijn Per provincie.

Overigens zou ik (dit is inhoudelijk) de pagina's met details niet openen in een nieuw venster.

Verder ziet het er prima uit hoor :)

Hoop dat je er wat aan hebt. (Is zeker met Artisteer gemaakt :P ?)

Cheers!

Ja goed hij is pas net klaar en juist omdat we hem zo goed mogelijk willen hebben heb ik dit hier even geplaatst.

Hij is redelijk standaard maar dit komt denk ik wel achteraf gezien door het kleuren gebruik. Ik vind zelf de zoekfunctie erg fijn. En dit zie je niet bij alle sites van deze branche.

Ik zal ook eens proberen de zoekfunctie horizontaal te zetten, kijken hoe dit staat.

thnx voor je opmerkingen ;)

Hoop dat het topic zsm gesloten wordt en de link naar de site verwijderd...

Hoop dat het topic zsm gesloten wordt en de link naar de site verwijderd...

hoezo? omdat jij het een site vind kwa inhoud wat je niet aan staat? erg raar en onprofessioneel.

Ik vraag gewoon naar mening omtrend de site kwa uiterlijke kenmerken e.d. en NIET kwa inhoud en doe hier ook wat mee. ( zie bijv de s die is verwijderd bij provincies en nog wat dingetjes)

Ik vind als het je niet aan staat reageer hier niet en negeer het, dit is geen promotie mogelijkheid voor mij maar een serieus topic.

Geen promotie-mogelijkheid.....

Daarom ook zeker dezelfde nickname als de naam van de site....

En het gaat er niet om wat ik er van vind, maar dat het een commerciele site is (met ook nog eens dubieuze kleine lettertjes) die hier aan de leden voorgelegd wordt.
En dat is niet conform de Helpmij regels.

Geen promotie-mogelijkheid.....

Daarom ook zeker dezelfde nickname als de naam van de site....

En het gaat er niet om wat ik er van vind, maar dat het een commerciele site is (met ook nog eens dubieuze kleine lettertjes) die hier aan de leden voorgelegd wordt.
En dat is niet conform de Helpmij regels.

Nogmaals het gaat me NIET om promotie. als dat zo was geweest dan had ik wel in een ander topic iets gezet en niet in een topic waar mensen commentaar juist kunnen uiten op de site. en er de aandacht op wordt gevestigd wat er beter kan.

En die 200 man die deze topic een keer zien daar wordt ik niet warm of koud van ( niet rot bedoeld naar de bezoekers haha) . Ik wil gewoon een mooie site creeeren en hierbij mening van mensen, niets meer niets minder. EN wat jij doet is puur commentaar hebben op het feit dat de "soort" site en de inhoud ervan je niet aan staat. En of dit tegen de regels is wat ik doe lijkt me sterk puur omdat het een commerciele site is. IK heb hier letterlijk 0 reclame uitingen gedaan en puur dingen aangepast die naar voren zijn geschoven waar ik me in kon vinden.
Als dit niet mag dan weet ik het ook niet meer.
En of je dan ook nog eens valt over mijn gebruikers naam. Ja ach, denk niet dat omdat ik deze naam heb gekozen opeens er meer "bezoekers" op de site komen.

Erg jammer dat het deze kant op gaat, terwijl ik puur feedback vraag over de uiterlijke kenmerken e.d. van de site.

Ziet er netjes uit, zou inderdaad het bruine veranderen en misschien gaan voor een iets strakker lettertype i.p.v. het standaard Times New... verder goed voor elkaar...

Nou het bruine heb ik reeds veranderd ;) Je hebt denk de site niet gezien zoals die was haha, want toen was zegmaar de hoofdkleur bruin/grijs en dit is nu dus roze geworden.

Verder bedankt voor het kijken ;) en ik zal inderdaad nog eens kijken naar lettertype.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb inderdaad de website nog niet eerder gezien, maar ik heb het dan over het bruine bij bijv. "Zoeken op postcode", dit zou een andere kleur mogen zijn naar mijn mening, met meer rood...:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan