Zowel geluid uit m'n laptop als uit m'n koptelefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

koopjesman123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2012
Ik heb een probleem met m'n laptop er komt geluid uit m'n laptop en uit m'n koptelefoon.
Heeft iemand misschien een idee hoe dit opgelost kan worden?
Zou dit een software of een hardware probleem zijn?
Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen.
mvg,
koopjesman123

Ik denk dat het een hardware- of een softwareprobleem kan zijn. Probeer eens een andere koptelefoon/oordoppen en kijk of het dan nog zo is. Anders moet je kijken of er bij geluid (rechtsondering, rechterklik op speakertje)> afspeelapparaten niet en de speakers en de koptelefoon aan staan.

Ik had het geprobeerd met andere koptelefoons maar toen bleef het probleem hetzelfde. als ik op de speaker klik rechts onderin zie ik niet staan dat er koptelefoons zijn wel speakers, enig idee wat ik nu zou moeten doen?

Drivers van de geluidskaart al eens geupdate?
Wil wel eens fout gaan na een update van besturing systeem.

Je hebt niet toevallig bij recording devices je mixer aan staan en die stuurt het geluid van je boxen naar je headset? Want dan komt er ook geluid uit je boxen en headset. :)

Je hebt niet toevallig bij recording devices je mixer aan staan en die stuurt het geluid van je boxen naar je headset? Want dan komt er ook geluid uit je boxen en headset. :)

Die snap ik niet. :confused:
Je kunt een stereomix of microfooningang of... naar je speakers of hoofdtelefoon sturen.
Maar probleem is dat speakers niet uit worden geschakeld als hoofdtelefoon wordt gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan