zowel geluid uit USB headset & speakers

• Onderwerp starter Onderwerp starter ardie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ardie

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2011
beste,

Ik heb een USB headset & speaker met een groene plug
ik zou graag zowel muziek uit mijn speakers willen als mijn uit mijn USB maar dat lukt niet
als ik muziek uit mijn headset wil moet ik eerst mijn headset "standaard" maken

is er een manier omdat te fixe ?

een 3,5 mm jack splitter?? (uiteraard stereo)

Sorry:o niet goed gelezen .. een USB headset met gewone speakertjes ...

Indien je een 3e party prog gebruikt, b.v. TeamSpeak, kun je muziek (of van de game) uit de boxen laten komen en via de USB TS gebruiken maar als ze hetzelfde moeten weergeven kan dat wel via de front en rear 3,5mm jack, in te stellen in de configuratie van de audiochip, maar niet via de 3,5mm jack achter en USB.

maar als ze hetzelfde moeten weergeven kan dat wel via de front en rear 3,5mm jack, in te stellen in de configuratie van de audiochip, maar niet via de 3,5mm jack achter en USB.
wat bedoel je hier mee?

Dat je via de instellingen van de audio, Realtek b.v., je kunt kiezen tussen auto-sense, gaat achter uit als je voorin iets inplugt of dat beide uitgangen werken, moet vaak ook wel via jumpers op het bord plus een hd i.p.v. een ac97 stekker geregeld zijn.

Maare, bij een usb headset zit vaak ook een verloop naar een 3,5mm jack mike en head bij, of andersom, heb je die? zo ja kun je dat uitproberen.

De USB headset heeft een 'eigen' geluidskaart.
Je zult in je software ook maar 1 apparaat kunnen kiezen voor afspelen. (Dus niet je ingebouwde kaart EN de USB)
Helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan