zwaar frustrerend, irritant

Status
Niet open voor verdere reacties.

mertuhz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
als ik het internet op ga, en ik typ een adres in of klik op een link, vanuit msn of een website of waar dan ook, krijg ik 9 van de 10 keer voor me neus te zien dat 'de pagina niet geladen kan worden', en als ie dan eens een pagina heeft geladen, dan kan hij de helft van alle images in de pagina niet weergeven, tenzij je daar speciaal om gaat vragen. het is echt zwaaaar irritant en k weet er geen raad mee, hoop dat iemand me ff kan helpen.
probleem 2: het intypen van velden in internet explorer gaat bij mij ook zeer sloom, ik heb een zwaar trage comp (nieuwe is al onderweg), maar weet iemand iets om dit te verhelpen?
alvast bedankt

welkom op het forum!

Laat allereerst je PC op Malware, zoals Adware/Spyware en dergelijke troep, scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Nu kun je je log plakken en er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken woorden door de spyware-experts

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan