Zwaar hardware probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hegemanskie

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2010
beste mensen,
na gister van een maat een cdtje te hebben gekregen met daarop een illegale versie van windows 7 Ultimate (x86 en x64) vond ik het vandaag maar eens ff tijd om mijn windows vista basic te upgraden. Nu heb ik niet echt super veel verstand van computers maar naar mijn inzien cdtje in de cd lade en wachten maar. Na een paar seconden venstertje te voorschijn met map bestanden openen bla bla.... en de optie voor autorun, laatste optie maar gekozen. Windows installatie scherm ervoor en gekozen voor de installatie, versie kiezen aangezien ik eerst ook windows vista x32 had nu ook maar gegaan voor de 32 bits (x86). Installatie volledig doorlopen en alle ingesteld sluit de computer automatisch af. Nu start de computer op en zie ik weer het laad scherm van windows vista??:( Toen ging de computer verder en zag ik scherm met daarop een grijze achtergrond die ik nog nooit eerder had gezien. Vlak hierna werd het scherm even helemaal zwart en daarna kwam het witte beeldscherm met groot error erop, en boven in de balk stond can not open file C:\RECOVERY.DAT??? Nu heb ik al ff op internet wat gezocht en zeggen ze dat ik de laptop in veilige modus moet opstarten en dan het weer goed kan instellen, maar nu heb ik het volgende probleem. Wanneer ik de laptop opstart druk ik op F8 en kan ik vielige modus kiezen wanneer ik deze modus kies zie ik in alle hoeken van het beeldscherm safe mode staan, dus dacht ooh dit komt wel goed. maar na een poosje te wachten bleef het scherm zwart en als topje van de ijsberg verscheen nu ook weer het beeld wat ik eerder ook al had de witte achtergrond met dikke rode letters ERROR en weer boven in de balk can not open file C:\RECOVERY.DAT

Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen??:confused: Ik heb wel een backup gemaakt van al mn belangrijke files van school!
Mensen alvast Bedankt!!

Heb je de originele cd's van je Vista nog?
Want dan kan je HDD formatteren en Vista er weer opzetten.
Als dat gewoon goed gaat, kan je in ieder geval weer computeren.

Met de illigale installatie van se7en ga ik niet helpen:p

Als je een legale versie had gehad zou ik hebben gezegd dat je een verse install zou moeten uitvoeren maar ja..:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan