zwaar irritant

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amanitas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2006
ten eerste windows-viewer voor afbeeldingen en faxen opent niet als ik op n foto dubbelklik.. ik ben ervan bewust dat andere programmas ook mogelijk zijn, maar ik zou t graag op deze manier willen.. en daarnaast kan ik de instelling miniatuurweergaven niet selecteren, hij staat wel aangevinkt maar ik zie geen fotos, ik zou t op prijs stellen als iemand me uit kan leggen hoe ik dit probleem oplos. alvast bedankt

Tweede vraag weet ik niet maar het openen van afbeeldingen met de windows viewer kan in je
instellen als volgt.
Ga naar de verkenner en ga dan naar EXTRA en MAPOPTIES, ga vervolgens naar het tabblad BESTANDSTYPEN en zoek daar de extensie die je door de windows viewer wil laten openen (bijvoorbeeld JPG) en klik vervolgens op wijzigen en er zal zich een lijst met programma's openen waarin je voor de viewer kiest.
En klaar ben je....:)

zei ik "zwaar irritant" ?

t probleem is iets groter.. zover was ik al wel gekomen.
feit is dat als ik n foto wil openen dat er gewoon helemaal niets gebeurt, maar dan ook HELEMAAL niets > letterlijk

Ook niet als je met je rechtermuisknop op het bestand klikt en kiest voor "Openen met", en dan "Programma kiezen"?

hoogst irritant dus...

laat maar zitten jongens, ik vind wel n andere manier op deze **** zooi op te losse...
thx voor de moeite anyway

laat maar zitten jongens, ik vind wel n andere manier op deze **** zooi op te losse...
thx voor de moeite anyway

Neem op zijn minst even de moeite om te proberen wat de mensen je net adviseerden.

Waarom stel je anders een vraag? :confused:

Welkom bij Helmpij.nl

Inderdaad ;) Ik verplaats de vraag naar een geschiktere sektie. En hou even vol.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan