Zwaardere programma's zoals Photoshop openen niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

XanthoDeBruijn

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2011
Hallo,

Sinds een paar dagen willen programma's zoals Photoshop en Sony Vegas niet meer openen, andere dingen zoals games en internet willen nog wel gewoon starten, de programma's geven geen foutmelding ofzo, er gebeurt gewoon helemaal niks. Hoe kan ik dit oplossen?

Mvg!

We kunnen je een heleboel gaan vragen omtrent dingen die je ons eigenlijk in je startbericht had moeten vertellen. Klinkt dat vaag? Vergelijk het maar als dat je een auto voor de deur hebt staan en je belt een willekeurig autobedrijf en je zegt door de telefoon : mijn auto doet 't niet meer, wat nu? Denk je niet dat de automonteur je eerst een heleboel zou willen gaan vragen voordat hij iets zinvols kan gaan antwoorden?

Daarom is voor dit moment wellicht systeemherstel naar een datum van vóór het probleem zich voordeed misschien de snelste manier om van je probleem af te komen.

Laatst bewerkt:
Dát was dus één van de dingen die je ons al in je startbericht had mogen (moeten!) vertellen. Nu de rest nog...............

Combineer [windowstoets & r] → typ eventvwr.msc
Klk op Aangepaste weergave maken. Klik op Op logboek
Kies Windows logboeken → Toepassingen. Klik op OK
Noem deze progoverzicht
Klik op Gebeurtenissen in aangepaste weergave opslaan als
Noem deze error.evtx en sla deze op je bureaublad op.
Kies voor Weergave-informatie voor deze talen: Nederlands & klik op Ok.

Post deze log als bijlage in je volgende reactie
Bekijk ook zelf even welke fouten je ontdekt

(Check ook dit artikel voor meer info)

Het klinkt misschien raar.... Maar waar kan ik de log dan vinden? Is dat die tekst die erbij staat als ik error.evtx open?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan