zwaarste spel op dit moment

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
ik ben eigelijk wel benieuwd of er zwaardere spellen zijn uitgekomen dan crysis
weet iemand ook wat het zwaarste spel is?

greetz,
kvbmaster

ik ben eigelijk wel benieuwd of er zwaardere spellen zijn uitgekomen dan crysis
weet iemand ook wat het zwaarste spel is?

greetz,
kvbmaster

ja crysis is un swaar spel ik heb um thuis ook:D
mar call of duty 4 is denk ik tog zwaarder:D

ik denk dat je dan effe op internet moet kijken welke spel het zwaarst is:D

groetjes:thumb:

ja crysis is un swaar spel ik heb um thuis ook:D
mar call of duty 4 is denk ik tog zwaarder:D

ik denk dat je dan effe op internet moet kijken welke spel het zwaarst is:D

groetjes:thumb:

.... ik denk niet dat call of duty 4 zwaarder is als crysis:confused: en als dat wel zo is weet ik niet wat jij met de instellingen heb gedaan en hoeveel keer je het heb opgestart:p

maar de zwaarste games van nu zijn Crysis en flight simulator X

mvg,

merijntjuh

Call of duty 4 Vindt ik niet zo'n Zwaar spel maar is wel een mooi spel
Crysis en Flight Simulator X zijn inderdaad ze zwaarste spellen van nu en volgensmij was GRID ook niet een van de "lichtste" spellen

Call of duty 4 Vindt ik niet zo'n Zwaar spel maar is wel een mooi spel
Crysis en Flight Simulator X zijn inderdaad ze zwaarste spellen van nu en volgensmij was GRID ook niet een van de "lichtste" spellen

owke dan:d
nou dan sat ik verkeerd maar tgo heb je voor call of duty 4 tog hoge grafische kaart moet hebben tog??:D
majah:d

crysis is idd wel swaar spel en vet spel en mooi spel:D

grtjes :thumb:

volgensmij kan je call of duty 4 al op max settings spelen met een 8600gt/gts:thumb:

Mijn comp kan COD 4 draaien met alles medium.. daarna niet meer. Crysis is veel zwaarder zelfs op alles low draait ie moeilijk.

Crysis is sowieso 3x zwaarder dan COD4 wat dat betreft..

ik heb ze zelf alletwee en speel ze allebei op high.

cod4 kan je al op high spelen met een nog oudere kaart dan een 8600 geloof ik.. mijn laptop runde hem zelfs al op high dus dat zegt al genoeg.

ik kan je vraag met 100% zekerheid antwoorden.

de "zwaarste" game tot nu toe is de Codemasters race game DIRT,
dus niet de pas verschenen GRID, maar die daarvoor uitkwam, meen vorig jaar.

Dirt werd gemaakt op een nieuwe game engine die ze pas hadden ontwikkeld, en dat is duidelijk te merken. zelfs met een super pc heb je nog altijd vrij lage fp second wanneer je in High settings speelt.

het is duidelijk dat ze zwaar aan de engine gesleuteld hebben want Grid loopt echt stukken soepeler.
wie me niet geloofd moet maar eens Dirt spelen en hij zal het direct beamen!!!
(de later releasde patches maken t iets beter maar niet veel, en, en het gebruik van een geluidskaart maakt t ook iets beter maar ook niet veel. ja, weet wat ik zeg, een geluidskaart. t is echt zo, heb er speciaal eentje voor aangeschaft toen! en, t hielp inderdaad iets...)

leon

crysis is en blijft nog steeds de zwaarste game spy... ik run crysis nu op high en 8x AA 1280*1024 en heb soms beetje lag. en ik heb nu ook race driver grid en hij lagt totaal niet en alles staat op ultra en antialaised en antistrophic staan allebij op 16x:o

ja, maar,...heb jij Dirt gespeeld, of neem je aan dat die niet zwaarder is?
want, zoals ik al zei. zodra je dirt hebt gespeelt zul je dit beamen.

dus, heb je dirt ook gespeeld, op dezelfde hardware??

leon

w8 effe... ik d8 dat we het over het spel race driver grid hadden.... ik wist niet dat het over dirt ging:O mijn fout... maar daar weet ik niks van:P

geeft niet, toen ik je antwoord de tweede keer las dacht ik al dat dit het geval was.
dirt en grid lijken ook best wel op elkaar qua namen.

maar, on topic again, Dirt is veruit de zwaarste game die ik ooit in mn pc gestopt heb. wil niet opscheppen, (want ik word altijd zo moe van die figuren die met hun pc specs gaan lopen pochen) maar, ik heb een Geforce 8800 GTX 768 Mb videokaart, dual core 2,4 Ghz, 2 DDR MB pc. dan zou je toch zeggen dat je elke zware game kunt hebben, maar niet dirt, mn fp second kwamen niet hoger dan 15 a 25, met ontzettend veel lag!

echt, ze hadden die game nooit zo mogen releasen!

leon

geeft niet, toen ik je antwoord de tweede keer las dacht ik al dat dit het geval was.
dirt en grid lijken ook best wel op elkaar qua namen.

maar, on topic again, Dirt is veruit de zwaarste game die ik ooit in mn pc gestopt heb. wil niet opscheppen, (want ik word altijd zo moe van die figuren die met hun pc specs gaan lopen pochen) maar, ik heb een Geforce 8800 GTX 768 Mb videokaart, dual core 2,4 Ghz, 2 DDR MB pc. dan zou je toch zeggen dat je elke zware game kunt hebben, maar niet dirt, mn fp second kwamen niet hoger dan 15 a 25, met ontzettend veel lag!

echt, ze hadden die game nooit zo mogen releasen!

leon

Hmm .. ik heb niet alles op high.. ook niet alles op medium.. beetje medium beetje low. maar red de 20 fps met dirt niet eens met alles op high.

ja, speelde het zelf ook zo, zo ongeveer.
daarnaast viel de game me ook een beetje tegen qua levels/mappen. vond de loading time niet in verhouding staan tot de lengte van de level zelf. bedoel dus, dat het laden vrij lang duurde, en dat de race zelf dan vaak vrij snel verreden was.

en de mp optie, die was ronduit waardeloos, maar wel begrijpelijk.
er was dus wel een on line multiplayer optie zoals je wel weet. maar je zag de tegenstander dan niet. meen dat je enkel een puntje zag op je radar, wat aangaf waar je tegenstander nu was. maar begrijpelijk wel, want hadden ze de tegenstanders echt toegevoegd, dus de andere wagens, dan waren de fp second helemaal tot een diepte punt gezakt. maar, dit alles heeft wel geleid tot dat we nu een game als Grid hebben, dit is nml de tweede game die Codemasters op deze nieuwe engine/editor gemaakt heeft.

leon

Ik dacht dat assassins creed op het moment zo'n beetje het zwaarst was? :confused:

Nouja, bij mij zou het niet draaien....:p

Ben ook niet helemaal up to date moet ik eerlijk zeggen.

nee, inderdaad, Assassins creed is het ZEKER niet.

nee, blijf erbij, Dirt is de zwaarste, (niet GRID maar DIRT dus!).

en, wanneer je t spel gespeeld hebt, dan weet je dat ik gelijk heb!
(niet omdat ik gelijk wil hebben wou dat ik t niet had, want Dirt was een ramp om te spelen hierom!!).

DIRT dus,

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan