DomRouterBlondje
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 6 jan 2014
Beste gebruikers, sinds kort ben ik overgeschakeld van provider (Belgacom --> Scarlet). Aangezien men dezelfde producten gebruikt als Belgacom voor het internet (b-box 2) zag ik er geen graten in om over te schakelen. Nu blijkt echter dat het signaal (WIFI) van de b-box van Scarlet zeer laag is (bovenverdiep geen internet of één balk) terwijl dit bij Belgacom niet zo was.
Ik heb hier nog steeds de vorige b-box van Belgacom bij de hand, is het mogelijk om deze te verwisselen met die van Scarlet en instellingen aan te passen? Of gaat dit niet?
Wat gegevens:
- Windows 7 voor alle computers / laptops
- VDSL-2 modem
- http://www.scarlet.be/nl/packs/trio-internet-tv-telefonie/
Aan de specificaties van de computers / laptops ligt het volgens mij niet aangezien deze voorheen een goed signaal ontvingen. Vervolgens heb ik contact opgenomen met Scarlet, deze persoon kon me niet verder helpen buiten te zeggen dat Belgacom b-box 3 gebruikt (wat bij mij niet zo was, er staat b-box 2 op zowel modem van scarlet als belgacom) en om eventueel de modem te verplaatsen (niet echt mogelijk, de modem staat al zo dicht mogelijk bij bovenverdiep).
Alvast bedankt !
Ik heb hier nog steeds de vorige b-box van Belgacom bij de hand, is het mogelijk om deze te verwisselen met die van Scarlet en instellingen aan te passen? Of gaat dit niet?
Wat gegevens:
- Windows 7 voor alle computers / laptops
- VDSL-2 modem
- http://www.scarlet.be/nl/packs/trio-internet-tv-telefonie/
Aan de specificaties van de computers / laptops ligt het volgens mij niet aangezien deze voorheen een goed signaal ontvingen. Vervolgens heb ik contact opgenomen met Scarlet, deze persoon kon me niet verder helpen buiten te zeggen dat Belgacom b-box 3 gebruikt (wat bij mij niet zo was, er staat b-box 2 op zowel modem van scarlet als belgacom) en om eventueel de modem te verplaatsen (niet echt mogelijk, de modem staat al zo dicht mogelijk bij bovenverdiep).
Alvast bedankt !