zwakheid MS06-006

Status
Niet open voor verdere reacties.

van.beurten

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Er verschijnt bij mij een kader waarin staat dat er een zwakheid is geconstateerd en wel: MS06-006.
Wat moet ik hiermee? Wie kan mij advies geven?
Met groet! Bernadette

Ik snap niet dat het niet vanzelf geregeld wordt....Bij systeemeigenschappen heb ik automatisch aangevinkt.....

Je kan controleren of die is geïnstalleerd via start->configuratiescherm->software
Daar even bovenaan "Update weergeven" aanvinken en dan kan je dat nummer opzoeken (Beveiliginsupdate voor Windows MediaPlayer (kb911564).

Windows Update staat bij mij ook op Automatisch, maar ik krijg pas een melding als ik handmatig naar Windows Update toe ga. Werkt dus niet altijd goed....

gedaan

Gedaan. 911564 stond er niet bij. Naar de pagina gegaan, dit nummer ingetikt en het geheel geïnstalleerd. Gecontroleerd en hij staat erbij. Gelukt dus! Bedankt.

Bij het herstarten van mijn computer kreeg ik nu iets anders in beeld: nl. "het volgende programma werd recent gewijzigd en probeert toegang te krijgen tot het internet": C:Windows?ehome/ehShell.exe Omschrijving Media Center.
Op dit moment heb ik het maar toegelaten omdat ik denk dat ik geen internetverbinding meer kan krijgen als ik het niet toelaat......
Wat moet ik hiermee?

Met groet! Bernadette.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan