zware storingen in beeld van mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

wijsgierigaagje

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2011
Berichten
24
Dag gewaardeerde kenners,

Plotseling sinds een aantal dagen en in toenemende mate zijn er ernstige storingsbeelden op mijn laptop te zien. Allemaal fracties van seconden achter elkaar zoals je heel vroeger op een zeer slechte tv uitzending op een slechte tv wel eens zag.
Mijn antivirus bestrijder is op betaald abonnement bij AVG. Bij hen heb ik voor 2 jaar ook een firewall contract enige weken geleden laten verlopen.
Iedere dag herinneren zij mij aan dat dat contract verlopen is. Ik weiger echter dat contract te verlengen met de gedachten dat ze zich daar wel bij zouden neerleggen. Edoch, ik vermoed dat AVG geen weigering van een eens bij hen gecontracteerd product accepteren. Op deze manier door storingen op mijn computer te veroorzaken trachten hun managers hun afvallige klanten alsnog weer op hun kassarails te loodsen. Zou die natte vingeranalyse van mij als IT Boris Onbenul kloppen? Of weet u waar dat anders aan zou kunnen liggen? Zulke storingen nog nooit eerder op mijn pc gezien.
Veel dank voor uw mening over dit IT mysterie.
Vr. grt. W
 
Lijkt mij eerder een hardwareprobleem en dan met name de verbinding tussen 'kast' en beeldscherm, dan dat AVG hier wat mee te maken heeft.
Het zou ook een defect rakende videokaart kunnen zijn.
Stel dat AVG er toch iets mee te maken zou hebben : daar kom je vrij gemakkelijk achter door AVG op de 'nette' manier van je systeem te verwijderen en daarna de gratis versie te installeren, al dan niet van een ander 'merk'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan