zwart beeld bij alle players bij afspelen van DVD of filmpjes van het net

Status
Niet open voor verdere reacties.

yourib

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2009
Berichten
1
Hello,
Vreemd mysterie krijg ik op mijn pc. Tot verleden week keek ik geregeld eens een DVD film via de pc. Daarvoor werd Cyberlink Powercinema gebruikt of realplayer.
Ineens, sinds deze week, krijg ik bij het inbrengen van een DVD schijfje weliswaar het programma dat wordt opgestart (Powercinema of RP), maar dan wordt het scherm zwart: geen dvd menu te zien of te bekomen, geen beeld , niks. Dit zowel bij mijn DVD-rw station als bij het gewone DVD-station (toch bizar, kunnen toch niet toevallig tegelijk kapot zijn ? - bovendien heb ik die al gecheckt bij apparaatbeheer en die zouden allebei correct werken). Intussen Stormcodec geïnstalleerd om daarmee eens te proberen: resultaat: programma start, schuifbalkje onderaan waar het verloop van de vertoning te volgen is, loopt effectief, de tijd loopt, maar het beeld blijft ook hier zwart ?
Een of andere instelling gewijzigd ? Maar ik heb bij mijn weten niks veranderd.
Intussen ook vastgesteld dat filmpjes van het internet ook niet weergegeven worden, ook hier wordt realplayer opgestart en krijg ik een bewegend schuifbalkje, maar een zwart beeld.
Iemand enig idee waaraan dit zomaar plots kan liggen ? En uiteraard, wat eraan te doen ? :confused::confused::confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan