Zwart beeld bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

robje38

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2006
Hallo,

Ik ben een medewerker van een bejaarde tehuis.
We hebben 2 pc´s in de kantine/internet café staan waar de bewoners op kunnen internetten.
Nu geven ineens beide computers een zwart beeld met alleen de cursor op het scherm als ze opgestart zijn. Ze reageren nergens op. Dit ook als ze in veilige modus worden opgestart. Nu vraag ik me af wat ik hieraan kan doen.

Gr Rob

Erg raar, Staan de computers aan een server? Misschien is er iets met de server. Of er is een verkeerde update ofzo geinstalleerd. Misschien helpt het om de PC voledig op nieuw te instaleren.

Erg raar, Staan de computers aan een server? Misschien is er iets met de server. Of er is een verkeerde update ofzo geinstalleerd. Misschien helpt het om de PC voledig op nieuw te instaleren.

Het lijkt mij ook logisch als het iets met de server is, want beide pc's tegelijk is wel heel vreemd ...

Zelfde bij mij, zwart scherm met alleen cursor

Hoi allen,

Bij mij (stand-alone PC) idem. Kan wel opstarten in save mode en als administrator. Als ik dan afsluit en naar andere gebruiker switch doet ie het wel. Totdat er weer naar een andere gebruiker wil worden gegaan. Lijkt op een aan- afmeldt probleem en is ook nu hard te simuleren maar wat het is? rara

gr Henk

@ HENK ROOSENDAAL

Welkom op helpmij

Het is niet netjes om iemand anders zijn topic een vraag te stellen.
Ik zou je willen verzoeken een nieuwe vraag te stellen.

Hallo,

Dit topic is uit 2009 dus heeft het geen zin hier een reactie te plaatsen!
Start gewoon een nieuw topic.
Deze gaat op slot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan