Zwart beeld bij spellen spelen, help aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.

windows8lover

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2014
hoi ik heb een probleem als ik een spel speel bijv. watchdogs na enige tijd hoor ik rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en word het beeld zwart en zegt het beeldscherm slaapstand geactiveerd daarna start de pc opnieuw op
ik heb:
besturingssysteem: windows 7 (mijn naam klopt niet)
...................................................................................
GPU: geforce gtx 750 TI
...................................................................................
CPU: AMD FX 6300 SIXCORE
RAM: Crucial Ballistix Sport 8GB DDR3-1600

Heb je de temperaturen van de onderdelen ook wel eens in de gaten gehouden tijdens het gamen? Het klinkt namelijk alsof de thermische beveiliging (waarschijnlijk van de processor) ingeschakeld wordt.

Nou als de pc dan weer is opgestart check ik het wel dan is de pc 40C'

Ik bedoel de processor

Laatst bewerkt door een moderator:
En onder belasting van de processor, dus tijdens het gamen? Wanneer je pc niets bijzonders aan het doen is, dan ga je daar ook niets geks zien.

Als ik GTA IV op de hoogste grafics speel gebeurt er niks bij euro truck simulator 2 valt hij na enige tijd uit en bij watchdogs op normale grafics valt hij ook uit dus bij sommige games wel en bij sommige niet

en wat is de temperatuur van je processor dan tijdens het gamen?

Ongeveer 40 ik heb wel gevonden ik de settings van het moederbord dat de airco op stil staat dus hij blaast maar een beetje zacht

En de temperatuur van de andere onderdelen? Je hebt het wel luxe als je een airco in je computer hebt zitten zeg, dat heb ik niet.

Ik heb de duurste airco die er te krijgen was kun jij mij helpen om de termishe beveiliging uit te zetten

De airco loopt niet op water

Je geeft wel erg weinig informatie. Ik vraag je niet voor niets om de temperaturen van alle onderdelen, omdat ik het vermoeden heb dat de thermische beveiliging inschakelt. Maar jij geeft die informatie niet. Het lijkt mij in ieder geval sterk dat als je systeem aan het idlen is, je processor 40 graden is en dat dit ingame ook nog steeds 40 graden is.

De thermische beveiliging is niet iets wat je uit kunt schakelen en tot nu toe heb ik ook nog niets gezien dat er op wijst dat je pc daardoor uitgeschakeld wordt.

(En je hebt echt geen airco, het is geen auto)

Oki maar kun je Skypen miss

Dan kunt u mij helpen

Ingame is hij 40 graden niet ingame is hij 30 graden ongeveer

Kijk eens naar de temperatuur van je videokaart.
En als die hoog is, heb je de pc van binnen wel eens stofvrij gemaakt? Zo nee, doe dat dan.
Als je hem dan toch open hebt, kijk dan ook even of alle fans wel draaien.( niet werkend schoonmaken he)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan