Zwart beeld met hdmi kabel van pc naar tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

BasPH

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2009
Ik wil me tv kunnen gebruiken als 2de monitor om films op te kijken. Daarvoor heb ik dan een HDMI kabel gekocht (deze).

Ik heb een Level 6542 tv, en een ATI Radeon HD 4670 grafische kaart. Resolutie staat op 1280 x 1024. Als ik de hdmi kabel tussen pc (terwijl deze aanstaat) en tv aansluit gebeurd er niets. De tv geeft nu 'no signal' aan (tv op hdmi kanaal gezet). Pas als ik de pc herstart, dan verdwijnt de melding no signal. Het tv-scherm blijft echter zwart. Maar nu blijft ook het beeld op de pc monitor zwart.

Dus weer de hdmi kabel eruit getrokken, zodat ik weer beeld op mijn pc-monitor heb. Daar heb ik dan de resolutie op 800 x 600 gezet, pc herstart, en weer blijven beide schermen zwart (de pc-monitor laat trouwens nog wel een opstart-schermpje van het moederbord zien, maar zodra het windows aanmeld scherm zou moeten verschijnen, wordt het zwart). Hetzelfde geprobeerd op 1280 x 720.

Ik heb echt geen idee meer waar het aan zou kunnen liggen. Ook alleen de hdmi kabel voor de tv, en de vga kabel van het beeldscherm eruit heeft geen effect. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan