Zwart beeld na opnieuw opstarten installatie videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irene2510

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Zojuist een nieuwe videokaart HD3850 geinstalleerd.
De installatie ging prima, ik had gewoon beeld, maar na het opnieuw opstarten bleef mijn beeld op zwart staan.
Beeldscherm geeft aan "no signal".
Ik heb niet veel verstand van computers.
Kan iemand mij iets geven waar ik verder mee kan? :confused:

Zojuist een nieuwe videokaart HD3850 geinstalleerd.
De installatie ging prima, ik had gewoon beeld, maar na het opnieuw opstarten bleef mijn beeld op zwart staan.
Beeldscherm geeft aan "no signal".
Ik heb niet veel verstand van computers.
Kan iemand mij iets geven waar ik verder mee kan? :confused:

Heb je de bijbehorende drivers geinstalleerd?

Grtz.

Heb je de bijbehorende drivers geinstalleerd?

Grtz.

Ja, ik heb de bijgeleverde cd gebruikt. Dat ging allemaal goed, toen de installatie voltooid was werd er gevraagd opnieuw op te starten, dat gedaan, maar toen zwart beeld gekregen.

Nog een opmerking:
De aansluiting van de pc kon niet op de kaart aangesloten worden, daarom heb ik er een extra stekkertje bij gekregen.
Het stekkertje sluit je aan op de kaart, deze splitst in 2 andere stekkertjes uit met een bruine, zwarte en gele draad.
Dan heb ik van de pc 2 stekkers "over" die in deze 2 stekkertjes passen, namelijk een stekker met 4 draden: geel, 2x zwart en een rode draad en een stekker met 2 gele, 4 zwarte en 2 roden draden.
Moet ik die dan alle 2 inpluggen?
Misschien is het heel onduidelijk dat ik het zo uitleg, maar ik weet totaal niet hoe ik het moet omschrijven.
En op de power supply staat vermeld ac input 230V, 5A, 50 Hz, dc output 300W.
Misschien dat dit nog wat toevoegd? :o

AGP

"De PCI-e Connector is de 6-pins aansluiting die op uw kaart zit, uw kaart is niet voorzien van een AGP power connector, hoewel enigszins tegenstrijdig staat deze powerconnector verder los van het type kaart waar hij op wordt aangesloten."

Dat kreeg ik als reactie toen bleek dat de aansluiting niet goed was, naar aanleiding daarvan heb ik een nieuw stekkertje gekregen.

PS. Wat ik raar vind is dat de pc het eerst gewoon deed toen de nieuwe videokaart erin zat, de installatie ging ook gewoon goed, maar daarna dus niet meer. Wat ik nu ook doe, het scherm geeft "no signal". Wanneer de oude kaart er weer in zit doet de pc het prima...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan