Zwart beeld onder opstarten :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

thel3om324

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2011
Hallo allemaal,

Ik heb mijn oude Harde schijf naar een andere pc gedaan (niet een nieuwe) en heb nu het volgende probleem: Hij komt tot Windows starten
windows-7-sneller-opstarten-msconfig.jpg
(plaatje van google gepakt zodat jullie het snappen), en verder komt die niet. je krijgt niet dat Welkom.. of iets, ik krijg gewoon een zwart scherm, met mijn muis. Na een minuutje verdwijnt de muis en dan helemaal zwart scherm. Ik heb al 2 een half uur gewacht, en nog niks, heeft iemand hier raad?

Met vriendelijke groet,
Leon

Laatst bewerkt:
Tja, vaak dien je dan ook windows opnieuw te installeren, alleen als het dezelfde chipset is wil dat (bij Intel meerdere).

Of eerst de chipsetdriver in de andere PC deïnstalleren en op de andere een herstelinstallatie uitvoeren.

Hoe deïnstalleer je het?

Laatst bewerkt door een moderator:
In de pc waar de schijf uitkwam...... als die nog werkt.

Anders probeer je een herstel/repair installatie.

ja, maar waar moet ik dan op klikken, of heen gaan?

Nee heb een cd later geleend van een collega van me. maar er zit bij allebij intel pentium 4 in. Dus... Moet het wel? En licht het niet aan Vid.Kaart drivers enz?

@thel3om324
Gebruik a.u.b. het berichtvenster "snel reageren" of "reageer op vraag" (aan de linkerkant) als je direct op de vorige posting reageert en niet de "quoteknop".

Heeft er iemand antwoord hoe ik dit kan oplossen? Het gaat om een windows 7, en bij opstartherstel loopt die halverwege vast, halfuur later nog niks

Schijf met Windows7 in een andere PC=verse install, bios is anders en die zit in de HAL.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan