Zwart beeld op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

alainios

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Hallo,

Ik heb laats een nieuwe tv gekocht en ik probeerde em op m'n tv aan te sluiten. Ik heb een kabel van m'n computer naar m'n tv getrokken (RGB ofzo :confused: die ene kabel die je ook in je computerbeeldscherm doet met van die schroefjes:o) En een audio kabeltje. Ik heb nu wel geluid alleen geen beeld. Als ik naar m'n RGB kanaal ga op de computer dan krijg ik een zwart beeld en staat er "geen signaal". Zou iemand mij hiermee kunne helpe? :rolleyes:
Alvast bedankt !!

Alain

Hoi !

Dit: http://www.weethet.nl/dutch/video_pc2tv_nvidia.php al es doorgelezen ?

Greetz,

Harry.

Ja dat heb ik al gedaan. Ik heb wel iets kunne vinden. Ik heb zelf een nVidia GeForce 9600 videokaart. En op die site staat dat ik naar "configuratiescherm" moet gaan, dan naar "Beeldscherm", dan naar "instellingen", dan naar "geavanceerd" en dan naar m'm videokaart. Hij heeft het laten zien hoe het eruit moet zien op die site. Maar ik krijg een heel ander beeld als ik bij geavanceerd m'n videokaart aanklik. Wat zou het kunne zijn?

Gr, Alain

Hoi !

Tja, in het voorbeeld maken ze gebruik van een oude kaart.

Je hebt uiteraard een vernieuwde uitvoering, maar het basis-idee betr. het clonen is niets veranderd.

Greetz,

Harry.

Maar ik moet dus wel die instellingen veranderen van m'n videokaart? Of kan het ook nog ergens anders aan liggen? Is er misschien een makkelijker manier om mn pc op de tv aan te sluiten?

Gr, Alain

Hoi !

Ja, HDMI, als je daarover beschikt !

Maar instellen moet je echt altijd.

Greetz,

Harry.

Ok hartstikke bedankt. Ik ga vanavond weer even proberen. Als ik er niet uit kom post ik wel wat screenshots. Misschien dat je me daarmee kan helpe. Bedankt voor het reageren.

Gr, Alain

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan