zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterbeukers

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2003
heej,

Vanmiddag wou ik een bestandje inpakken met winrar ik wou ze inpakken per 100mb maar deed per ongeluk per 100 kb. Ik kreeg dus wel 6000 bestandjes op me bureaublad. Ik heb ze geprobeerd te verwijderen maar dat lukte niet. Toen heb ik de computer opnieuw opgestart maar toen zag ik me achtergrond niet meer maar alleen een zwart beeld en de taakbalk, maar daar kan ik niet op klikken. Msn opent als ik hem opstart. Nu heb ik in veilige modus alle bestandjes kunnen verwijderen. Maar hij start nog steeds even raar op...

Weten jullie wat er aan de hand is?
Alvast bedankt

Moeilijk te zeggen.
Gebruik je een legale versie van Winrar of een illegale / gekraakte met het risico dat je allerlei narigheid op je PC hebt geinstalleerd ?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Waarschijnlijk heb je nog een aantal snelkoppelingen meegenomen in je schoonmaakactie.Bureaublad achtergrond is eenvoudig opnieuw in te stellen.
Blijf je problemen houden dan zou je systeemherstel kunnen overwegen mits je een goed herstelpunt hebt.
Voortaan behalve de juiste grootte van de parts ook de parts naar een benoemde map sturen ipv naar je desktop;).

Grtz.

hahah, dat had ik me zelf ook voorgenomen ;). Maar ik weet zeker dat er nog pictogrammen op het bureaublad staan. Ik denk dat ik dan maar systeemherstel doe. Hoe doe je dat precies?

bedankt, maar als ik op de taakbalk klik loopt hij vast:S.

Kan ik systeemherstel niet anders doen of via opdrachtprompt?

bedankt dit doet het :) hij is nu het systeem aan het herstellen. Duimen maar dat het goed gaat :)

Hij doet het weer :):)

Heel erg Bedankt :D:D:D

Laatst bewerkt:
OK, dan mag deze topic op opgelost.

Laat nog wel al je beveiliginsprogramma's even draaien om zeker te zijn dat WinRar geen sporen heeft achtergelaten, want volgens mij had je een besmet programma geinstalleerd.
Of het was een oude versie die net compatible was met Vista, maar dat is een gokje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan