Zwart Beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

K-Tedious

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Besturingssysteem
W10
Na het invoeren van mijn wachtwoord krijg ik een zwart beeld dat ongeveer 4 a 6 minuten blijft hangen... en daarna krijg ik windows te zien.

ik heb een HP Pavilion dv5, intel core2duo 2.00 GHz
4 GB(GeheugenRam)
320 GB HD

Dus aan mijn snelheid kan het niet liggen.. en heb mijn notebook nu de 2e dag:confused:

iemand met een oplossing ?

Als je dan op ALT+CTRL+ALT drukt en explorer als nieuwe taak start?

kan zijn dat windows op een service wacht , beste is om even te kijken in de windows logboeken wat er precies gebeurd qua foutmeldingen e.d tijdens het opstarten

ik ga nu proberen met dat ALT+CTRL+ALT

Hoe kom ik in de windows logboeken terecht, maar tijdens opstarten krijg ik geen foutmelding behalve de zwarte beeld

ALT+CTRL+ALT werkt niet bij mij.. maar wel CTRL+ALT+DEL dan taakbeheer maar veel effect heeft dat niet.

ik ga nu proberen met dat ALT+CTRL+ALT

Hoe kom ik in de windows logboeken terecht, maar tijdens opstarten krijg ik geen foutmelding behalve de zwarte beeld

START > deze computer (rechtermuis) > beheren , dan eventviewer/logboeken openen

ik heb de logboek bekeken en ik zou niet weten wat ik eruit moet halen, zit nog steeds met het probleem.

probeer eens een freeware systeem cleaner, of schakel via msconfig , steeds een service uit en reboot dan eens, net zolang dat hij wel normaal opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan