Zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

ckr015

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2009
Goedmorgen,

Als ik mijn pc start krijg ik een zwart scherm met de muiscursor.
Ik heb de volgende geprobeerd om het op te lossen maar het is niet gelukt:

Opstarthertsel
Herstellen via de cd
opnieuw installeren( lukte niet omdat er een bestand was beschadig)
Geheugencontrole
In veilige modus opstarten

Kan iemand mij mischien helpen om het op te lossen.

alvast bedankt,

ik denk niet want het heeft wel beeld en als ik hem via cd opstart laat hij wel de installatiemenu zien

Maar hoe oud is jouw pc?
Het kan messchien aan de pc liggen:confused:

zou ik zo niet weten omdat ik hem heb overgekocht en ik weet niet hoelang de vorige eigenaar heeft gebruikt.

Geef zoveel mogelijk relevante info over je pc e/o laptop (merk/type e/o model/serienr. en welke versie v.h. besturingssysteem).
Hoe oud is je pc e/o laptop enz.
Geef ook evt. aan welke antivirussoftware e/o internetsecurity aanwezig is.
Wanneer is je probleem ontstaan, na een update, download, installatie v.e. programma of zomaar ineens?
Geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.
Succes verder met je vraag (dit is een standaard tekst).
Download PcWizard2010 en geef in je volgend bericht je specs door.

Laatst bewerkt:
:o :o :o
Je hebt gelijk, die link had er niet bij gemoeten. Macht der gewoonte zullen we maar zeggen. :o

Laatst bewerkt:
Je kunt ook ff aan de zijkant of voorkant kijken of er nog orginele stickers opzitten met het logo van het besturingsysteem.:confused:

Lijkt me dat je moet opstarten vanaf de Windows 7 DVD, en dan een systeem herstel moet doen. Niet de "herstel van systeem image backup", maar herstellen vanaf een eerder herstelpunt. Hiermee worden je systeembestanden hersteld naar de status van de laatste keer dat een herstelpunt is aangemaakt (onder andere automatisch voordat er een Windows update wordt geinstalleerd.)
Op die manier kun je tevens achterhalen na welke update het verkeerd gaat, en die specifieke update kun je dan vervolgens uitschakelen zodat je die specifieke update niet meer aangeboden krijgt.

ik heb hem terup naar xp geinstalleerd en nu staat dat mijn c schijf maar 4 gb hebt in plaats van meerdere gig. en mijn d schijf heb ik niet meer.

volgensmij was het via bios maar weet het nie meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan