Zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

samiirax

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 aug 2013
Hallo

Nadat ik vanmidag sims 3 van mijn computer hebt verwijderd en perongeluk nog eem programmatje (weet niet wat) krijg ik na het kiezen van gebruiker een melding: Kan toepassing niet correct opstarten (0xc0000022) Klik op OK om de toepassing te sluiten. als ik dan op Ok klik krijg ik een zwart beeld en kan ik allen mijn muis bewegen. Wat moet ik nu doen? Omdat ik op vakantie ben kan ik niet zo naar een laptop maker.. Wie kan mij alsjeblieft helpen? Groetjes Samira

Laatst bewerkt:
Als ik jou was zou ik tijdens het opstarten van Windows op F8 (ik dacht dat t F8 is) blijven duwen tot er een Windows schermpje komt. Hier staan enkele opties. Een daarvan is Windows herstellen. Dan wordt je Windows een soort van terug gedraaid. Je kunt dan bijv kiezen dat hij 2 dagen "terug" gaat. Dan is alles hetzelfde als 2 dagen terug. Je verliest hierdoor geen gegevens. Dan staat het programmaatje wat jij er af gehaald hebt weer op. (Ik denk dat het verwijderen van dat programmaatje het probleem is)

Succes

Het volgende alleen als je weet wat je doet.
Typ bij Uitvoeren (xp) of bij Zoeken (Vista/7/8) : msconfig

Ga naar tab "Opstarten"
Haal vinkjes weg bij programma's die niet nodig zijn
Herstart de pc en kijk of het probleem weg is

Hetzelfde kun je doen bij tab "Services"
-> Zet een vinkje bij "Alle Microsoft services verbergen"
Haal vinkjes weg bij services die niet nodig zijn
Herstart de pc en kijk of het probleem weg is

Als het probleem weg is zit het in een progr of service die je had uitgevinkt.
Let op: je moet wel weten wat je doet!! Als je het niet zeker weet dan het vinkje laten staan.

Suc6.

@gast0561. Simpel, niet op OK klikken en je kunt zo naar msconfig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is gelukt! Heb gedaan wat gast0561 zei, en zit nu fijn via me laptop dit bericht te schrijven! Was al bang dat ik heel mijn laptop had ***.
Ben blij dat ik niet iets heel ingewikkelds moest doen, aangezien ik niet zo technisch ben. Maar bedankt!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan