probleem is nog steeds niet opgelost. weinig reactie...
heb zelf wat uitgeprobeerd. heb via extern beeldscherm vernieuwingsfrequentie op 60 Hz gezet (stond op standaardwaarde). heb laptop terug primair gezet. kon compu niet meer standby zetten . oplossing : app beheer,diskettestationcontroller openen,standaarddiskettestationcontroller verwijderen,ok,terug opstarten. standby terug beschikbaar. compu ontdekt nieuwe hardware. waarom dit zo is en hoe dit in mekaar zit weet ik ook niet , heb info gelezen in helpfunctie. Start,afsluiten,standby zetten. groene led knipperde, knop ingedrukt en ik had terug beeld,dus beeldscherm is NIET stuk! heb ook ondervonden dat wanneer ik help en ondersteuning wil gebruiken ik in NAV eerst scriptblocking moet afzetten, anders conflicten. heb laptop gehele nacht aan laten staan maar dit is ook geen oplossing! daarna klassiek afgesloten,start,afsluiten. Daarna terug zwart scherm. via extern scherm weer gezien dat standby niet meer aanwezig is! bijkomend probleem ; heb via Aida een systeemrapport gemaakt en er is een probleem : "AGP beeldschermadaptor doorvoergrootte is meer dan de helft van de grootte van het systeemgeheugen???
men vermeld een probleem maar geeft geen oplossing! dit is chinees voor my! hoe komt dit, wat moet ik hieraan doen, is dit misschien het cruciale probleem van het b"zwarte scherm"?