Zwart (BSOD) ipv Login scherm Windows7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gregy

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Hallo,

Ik heb sinds 2 weken Windows 7 Home Prenium (32 bit) op mijn computer geinstalleerd. Werkte helemaal perfect tot gisteren, had de computer 2 uur aan laten staan toen kwam ik terug en zag ik dat McAfee zichzelf had uitgeschakeld wat vrij opmerkelijk is, vooral omdat hij niet meer aan wilde. Dus ik start mijn Computer opnieuw op en sindsdien gaat het mis:

De computer start op, en ik zie het Windows logo verschijnen met de tekst Windows is aan het starten, net op het moment dat het login scherm hoort te verschijnen , krijg ik een zwart scherm (BSOD). Ik zie helemaal niks ook geen muis.

Wat heb ik al geprobeerd:
-Alle veilige modussen
-Opstartherstel ( Geeft error dat hij niet kan herstellen)
-Systeemherstelpunt gepakt van vorige week, helpt niet
-Bootrec.exe in console

Iemand enig idee hoe het eenvoudig op te lossen is, anders ben ik al mn gegevens kwijt!

Hartelijk dank voor het lezen.

je zegt BSOD...
Dat staat voor blue screen of death.
Krijg je die ook daadwerkelijk(zo ja, welke foutcode)?
Is dit een legale windows?

Op internet had ik gelezen dat er een nieuwe BSOD is die alleen bij Windows 7 is en die heet Black screen of death.
Ik kreeg geen foutmelding, niks. Ik zie alleen dat mn scherm aan staat, Crtl + Alt + Del, wat dan ook , hij reageert niet en er gebeurt niks.

Uiteraard gaat het om een legale versie van Windows 7, meteen online geactiveerd.

Bedankt voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan