Zwart flikkerend scherm na nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niema94

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
Hallo mensen,

Ik heb gister de standaard videokaart en voeding van mijn acer mc605 vervangen voor een R9 270x en een coolermaster gm550, en ik zit nu dus met een probleempje.

Bij het opstarten zie ik mijn startscherm waar acer staat met een kleine lading onderin en vervolgens(bij het menu waar zou ik moeten inloggen krijg ik een zwart scherm dat eens in de 10-15 sec flikkert.

Nu heb ik zelf wel een fout gemaakt met de drivers, ik had namelijk de drivers van mijn oude kaart niet verwijderd voordat ik de nieuwe er had op gegooid. Dit leek geen probleem te zijn maar toen ik besefte dat de oude drivers er ook nog op stonden besloot ik die te verwijderen en na de restart ontstond het probleem in m'n 2e alinea.

Nu zou je denken dat dit wel op te lossen is door in de veilige modus op te starten maar daar kom ik niet in, de bios kom ik daarentegen wel in maar ik heb geen idee wat voor nuttigs ik daar kan doen om dit probleem op te lossen.

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,

Bij voorbaat dank,
Niema94

Laatst bewerkt:
Ik ben geen videodriver kenner dus is het een long shot, maar ik zou eens opstarten zonder videokaart.
Vervolgens zou ik dan kijken wat hij doet als je opstart met de oude videokaart. Daarvan ontbreken de drivers, dus mss start hij dan wel in vga-modus op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan